Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

29 Ocak '11

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Seni Özlüyorum Can Annem

Seni Özlüyorum Can Annem
 

internet alıntı


Merhabalar,  

Bu gün benim için ayrı bir gün acı bir gün,  

Yıl 1997 aylardan Ocak 29, bu günü hiç unuturmuyum,  

Ablam “Annemi kaybettik kardeşim, onu cennete babamızın yanına gönderdim melekler gibi gitti” deyince,  

O an, , , , , , , , , , , , , , , , ,  

Melek olup annemle göklere uçasım geldi. 

Annem,  

Sana olan özlemim bu gün 14 koca yıl oldu, ama ilk günkü gibi kalbim ağrıyor ve gözyaşlarım dinmiyor, seni çok özlüyorum be Hayriye Sultan,  

Anam,  

Sen Melek olup babamın yanına uçunca ben kendimi yapayalnız hissettim, olgunlaştım, çocukluktan çıkıp büyüdüm hatta yaşlandım sandım kendimi ama şimdi düşünüyorum da 

Ben senin kocaman ama hiç büyümeyen küçücük kızınım, seni arayan, seni özleyen sana muhtaç bir evladınım, canım annem seni çok arıyorum. 

Nur içinde yat Annem,  

Melekler yüreğinden öpsün,  

Mekanın Cennet olsun,  

Rüyamda babamla birlikte bana el sallayın olurmu,  

Sizi seviyorum, seviyoruz,  

 

Hülya- 2011 

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...