Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '19

 
Kategori
Şiir
 

Seni Özlüyorum

seni özlüyorm ey sevgili seni
elini tutup yağmurlar altında yüremeyi
açıp bir şarkıyı son ses
hep senin için söylemeyi..
seni özlüyorum be canımın içi seni
sen gülerken bir
mucizeye tanıklık etmeyi
sen kaparken gözlerini 
bir meleğin uykusunu seyretmeyi...
başını yaslarken omuzlarıma 
güllerden de güzel kokunu içime çekmeyi
kavuşurken ellerin ellerime
elinin sıcaklığıyla içimi yakıp küle çevirmeni
ben hep  seni düşünüyorum yar 
bir tek seni 
yüreğim noktasına virgülüne
ezberlerken güzelliğini
dudakalrım zikrindeyken her an isminin
düşlerimi sahiplenirken benliğin
al yanaklım sevda çiçeğim 
ne fırtınalar kopsada ömrümden
ne depremler olsada yüreğimde
zaman neleri çalıp gitsede ömrümden
bir tek seni silemedi
gönlümden
İnan
bir tek seni...
 
 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..