Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni senle aldattım

Seni senle aldattım
 

Bir eşim varmış, hayal bu ya;
Çok severmiş beni, ölürcesine
Üstüme titrermiş, üzülmeyeyim diye
Kıyamazmış bana, dokunmaya,
Bir eşim varmış, hayal bu ya;
Gözlerimdeki, bir damla yaş'a
Dünyayı yıkarmış,
Yüreğiyle silermiş, göz yaşımı.
Bir eşim varmış, hayal bu ya
Ben gülersem, gülermiş,
Gözümün içine yüreğiyle bakarmış,
Benim ona baktığım gibi.
Bir eşim varmış, hayal bu ya
Derdin, derdim, Neşen, neşem,
ömrüm, ömrün, olsun
Dermiş işte ne bileyim,
Bir eşim varmış, hayal bu ya
Canımın içi derken, canını serermiş yoluma,
Öyle bir seni seviyorum, dermişki,
Ölesin gelirmiş, hayal işte dedik ya!!!!!!

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..