Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni sensiz yaşıyorum.

Geçmişimi hergün tekrar yaşıyorum
Geleceğime bakamıyorum artık
Yoruluyor, yoruluyor
ama pes edemiyorum
Her gün seni yaşıyorum
Her saniye yanımda seni hissediyorum
Kendimi avutuyorum belki ama
Zamanla seni sensiz yaşamasınıda öğrendim
Sorular sordum kendime ama cevaplayamadım
Yalvardım, yakardım ama bulamadım.
Bildiğim tek şey sana sırılsıklam aşık olmamdı
Gökyüzü gibisin bazen bulutlu, bazense sıcak
Kimi zaman parçalı bulutlu...
Bazen yakın bazense çok uzaksın
Niye böylesin anlamıyorum, anlayamıyorm
Seni çözemiyorum...
Madem kaderim böle yazılmış...
O zaman kaderime boyun eğiyor,
Seni sensiz yaşıyorum sevgilim...

 
Toplam blog
: 10
: 737
Kayıt tarihi
: 09.01.10
 
 

Merhaba arkadaşlar. Adım Gamze Masrafçı . 15 yaşındayım ve İstanbul'da ailemle birlikte yaşıyorum. Y..