Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni Seviyor 'dum'

Onu seviyordum, içimdeki kanın akış hızına meydan okurcasına hızla seviyordum, inanıyordum o da beni seviyordu, öyleydi seviyormuş gibiydi elleri ellerime değdiğinde 'aşk' tan başka bir şey hissetmiyordum ben.. Aslında başlarken söz vermiştim kendime ' kapılmayacağım ' diye, bir süre durdum sözümde engelleyebildiğim kadar engel oldum kalbime, kalbimin içinde ki sevgiye fakat sonra bir baktım ki herşeyim o olmuş, kalbimi karalamış herkesi silmiş ve kendi adını kazımış oraya, mahrum etmiş beni kendi dışında ki tüm güzelliklerden, kendimi alamaz olmuşum, anlamsız bir cümleymişim ondan önce, eksikmişim, ölüme nefes alıyormuşum sanki onsuzken..

Ama dedim ya onu seviyor 'DUM'..

Kendi ismini karaladığı kalbimden söz etmiştim, zaman geçtikçe isminide karalayan bir adam aşık olmuşum ben yıllarca, yalnız kalmışım onunlayken hep, gözlerimden akan yaşlar kalbimi temizlemek içinmiş aslında, ben mutluluktan sanıyordum.. Hiç bir şey söyleyemeyecek kadar uykudaymışım ben, uyuyormuşum ayakta değil tanrının insana verdiği en güzel yer de tam olarak onun kalbinde uyuyormuşum, uyutmuş beni, kötü bir şey yapmışım gibi ihbar etmiş  tüm acılara hepsini peşime düşürmüş, teslim olmak istesem tek savunmam '' aşk '' olacak ama bu canımı daha çok yakacak, aşık olmak bir suç olmamalı..

Sevmiyorum artık seni, senin gittiğin yerden, hiç gelmemişsin gibi yaşıyorum, kendimi bulamıyorum hayatımın içinde hep arıyorum ama bu defa seni değil bende ki seni arıyorum yaşanmışlığımın her yerinde.. Çünkü ben; En güzel yanlarımı, en insani ve en aşk dolu tarafımı sende unutacak kadar saf, Sen; bütün bu güzel duyguları, içine her düşen insana sanki sen'mişsin gibi göstercek kadar kirlisin..

  

 
Toplam blog
: 19
: 208
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Öğrenciyim, sosyal yaşamdaki olayları kaleme almak beni rahatlatıyor. ..