Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni seviyorum..

Gelip geçici mevsim sırdaşlığı bu sendeki
Dudaklarından süzülüp ellerime düşen
Göreceli aşk tapınağının sihirli sözleri
Gözlerinden dökülen yaşlar bir sevdanın yağmura yakalanması
Kadar soğuk bir ikliminde başlangıç senesi dir.

Uzağı işitemeyen bir kulak misafirliğinde
Seni seviyorum
Demek ne kadar zor bir seçim oluyordu.
Duyarmak istediğim
Sesimin çıkmadığı kalabalık bir şehrin
Ortasında.
Avazım çıktığınca bağırmak istiyordum halbuki

SENİ SEVİYORUM demek istiyordum

İstanbulu rehin alan bir sis griliğinde
Seni aramak sana ulaşmak seni yaşamak istiyorum
Usulca saklanarak değil
Nefesim yettiğince adını taşa toprağa
Haykırırcasına seni seviyorum demek istiyorum

SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM

 
Toplam blog
: 17
: 243
Kayıt tarihi
: 24.05.10
 
 

İstanbul doğumluyum. İstanbul Üniversitesi fars dili ve edebiyatı mezunuyum... Şiir ve edebiyatı ..