Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '10

 
Kategori
Öykü
 

Seni Seviyorum 2

Seni Seviyorum 2
 

Gözlerini açtığında bembeyaz boyalı bir odadaydı. Uzanmıştı rahatsız oldu birden ama kalkmaya hali yoktu. Yanına baktı sandalyede sabah ayrıldığı sevgilisini görmeyi umuyordu ama tatlı tombul bir hemşire vardı. Gülümsedi.

-Daha iyi misiniz?

-Ne oldu anlayamadım. Biraz halsizim ama iyiyim. Ne oldu öğrenebilir miyim?

-Ben doktor hanımı çağırayım sizinle o görüşmek istiyor.

-Tabi

Birden aklına geldi. O doktor hanım ona müjde verenmiydi acaba? Ellerini karnına koydu. Şefkatle okşadı. Kendine değil bebeğine dokunuyordu aslında. Gözünde minicik elli gülen gözlü bebeğini canlandırdı. Heyecanlandı birden. O sırada kapı açıldı doktor gelmişti. Doğrulmaya çalıştı yatağında.

-Lütfen, dedi doktor. Rahtsız olmayın. Sizinle biraz konuşmak istiyorum.

-Kötü birşey yok dimi?

-Hayır yok. Herşey yolunda bebeğiniz de siz de çok iyisiniz. Eşinize haber verdiniz mi?

-Ben evli değilim. Ama en kısa zamanda evlenecektik.

-Önemli değil sadece bu mutlu haberi paylaşmak isterseniz diye sordum. Biz kimseyi aramadık siz baygınken.

-Neden bayıldım?

-Heyecandan bayıldınız. Kan tahlilleriniz temiz.

-Uzun zamandır başım ağrıyordu hatta öleceğimi bile düşünmüştüm. Ondan olabilirmi.

-İsterseniz detaylı bir araştırma yapılabilir baş ağrınız için ama hamilesiniz ve şu anda film çekilmesi bebek için hiç iyi olmaz.

-Anladım.

-Aramamızı istediğiniz kimse var mı? Sizi buradan alabilecek biri. Bir süre daha kalıp sonra kendinizi iyi hissettiğinizde gidebilirsiniz. Kontrol için mutlaka yarın tekrar gelin ama .

Sevgilisinin telefonunu verdi kadın. Ama 1 saat bekledi kimse gelmedi. Kalktı, tatlı tombul hemşireden yardım istedi. Giyindi. Taksi çağırdı evine gitti. Eve vardığında ışıklar kapalı idi. Toplantısı uzadı diye düşündü. Önce ayaklarını uzattı biraz oturdu. Çocuk odasını nasıl yapacağını hayal etmeye çalıştı ama olmadı. Aklı sevgilisindeydi. Tüm gün onu hiç aramamıştı. Merak ediyor ve haberi vermek için sabırsızlanıyordu. Duş almak için banyoya girdi. O sırada kapının açıldığını duymadı. Sevgilisi geldi. Üzerini değiştirdi. Sinirli sinirli beklmeye başladı kadını. Yerinde duramıyordu. Bir an önce kavga etmek ona bağırmak istiyordu adam. Kadını bornozu ile koridorda yakaladı. Hakaretlerden kadın sağırlaşmıştı. Aman allahım dedi ben sana ne yaptım

-Daha ne yapacaksın hamileymişsin.

Kadın şaşırdı. Daha o söylememişti hamile olduğunu nereden öğrendin dedi ama bu defa kulağını sağır edecek şiddette bir tokat patladı yüzünde. " Düşür" diyordu adam delirmiş gibiydi sürekli bağırıyordu. Kadın elleri ile bebeğini korumaya çalışıyordu. Ne kadar sürdü bilmiyordu ama adam gitti. Yavaşça kalktı yerden. çıplak kalmıştı. Canı fena halde acıyordu. Bebeğinden özür diledi. Böyle birşeye şahit olmamasını dilerdi. Gitti giyindi. Yorgunlıktan ayakları, dayaktan heryeri ağrıyordu. Hemen yatağa uzanıp en sevdiği filmlerden birini açtı. O anda karar vermişti. Bir daha o adamı görmeyecek ve sadece bebeği ve kendisi için yaşayacaktı. Üzülmeyecekti. Canının acısını mutluluğu bastırmıştı. Sevdiği filmi izlerken huzurlu bir uykuya daldı. Rüyasında sarı saçlı, gülümsemesi sıcacık bir bebek gördü. Emzirdi, kokladı bebeğini düşünde. Öyleki uyandığında hala bebeğinin kokusu burnundaydı.

 
Toplam blog
: 16
: 1017
Kayıt tarihi
: 07.07.10
 
 

Okuma meraklısı. Elinden geldiğince yazmaya çalışan. gündemi takip etmeyi seven. Ve bir anne.....