Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni seviyorum çünkü!...

Seni seviyorum çünkü!...
 

Alıntı


Seni seviyorum çünkü her sabah kalktığımda bir günü daha seninle geçirecek olmanın mutluluğunu yaşatıyorsun bana.
Ben her güne seninle başlıyorum, seninle bitiriyorum.

Seni seviyorum çünkü seninle her gün hayatı yeniden keşfediyorum. Bana her gün keşfedilecek bir şey sunuyorsun mutlaka.
Soluksuz keşif maceralarının yorulmaz kaşifi oluyorum.

Seni seviyorum çünkü beni dünyanın en mutlu insanı yapıyorsun. Mutluluğa yeniden ad versem, senin isminle anarım.

Seni seviyorum çünkü en güzel zamanlarımın sahibisin sen. Seninli geçirdiğim kısacık anlar bile unutulmaz oluyor.
Bitmesin istiyorum. Ya Yoksan? İşte o zaman akmaz oluyor dakikalar, bir işkenceye dönüşüyor zamana katlanmak.

Seni seviyorum çünkü nereye baksam sen varsın. Gülümsediğim, konuştuğum, selamlaştığım herkes sen. Yediğimdesin,
içtiğimdesin. Sanki doğduğumdan beri hep içimdesin ve ben yeni fark ettim seni.

Seni seviyorum çünkü bir ressamın çizebileceği en güzel tablosun sen. Renklerinle büyülüyorsun beni, hayran hayran bakıyorum sana.
Ya da bir şairin yazabileceği en anlamlı şiir, sevdayı ve aşkı anlatan.

Seni seviyorum çünkü senin görmem için yüzüne bakmam gerekmiyor. Gördüğüm her güzel şeydesin. Aslınad herşeyi güzel yapan
sensin. Güzellik senin varlığınla anlam kazanıyor

Seni seviyorum çünkü yıllardır sakladığım aşk sözcüklerini ortaya çıkardın. Kıymet bilmez yüreklerden sakladığım o sözcükleri
şimdi korkmadan, gururla söyleyebiliyorum. Biliyorum ki bir tek sen hak ediyorsun onları

Seni seviyorum çünkü aynı anda tüm mevsimleri yaşatıyorsun bana. Ellerini tuttuğumda yaz, saçlarına dokunduğumda bahar.
Beyazlığınla kışımsın, aşkımızı sulayan bereketli yağmurlarınla sonbahar.

Seni seviyorum çünkü sorgulamıyorsun, yargılamıyorsun beni. Olduğum gibi kabuk ediyorsun, hatalarımla, zaaflarımla.
Değiştirmek yerine anlamaya çalışıyorsun, ne güzel...

Seni seviyorum çünkü sende ruh var. Yaptığın her işe ruhunla sarılıyorsun. Severken de böylesin. İş olsun diye değil, gerçekten
ruhunu da doyuma ulaştırmak için seviyorsun.

Seni seviyorum çünkü yaşanmış bunca sahte hayatın içinde tek gerçek olarak seni belledim. Yapmacık sevdalardan, bitmek tükenmek
bilmeyen elde etme hırsından eser yok sende.

Seni seviyorum çünkü korkmadan açıyorum yüreğimin tüm kapılarını sana. Biliyorum ki hoyrat davranmayacaksın, biliyorum ki
kanatmayacaksın yüreğimi.

Seni seviyorum çünkü nefesin ılık bir meltem gibi okşuyor bedenimi. Sert, kuzey rüzgarları gibi yıkıcı değilsin hiçbir zaman.
Senin bu yumuşaklığın benim sivri yönlerimi de törpülüyor.

Seni seviyorum çünkü içimdeki yaramaz çocuğu ortaya çıkarmayı biliyorsun. Benimle çocuklaşıyorsun sen de. Hayatı bu kadar ciddiye
alanlara inat oyunlar oynuyoruz birlikte, bıkmadan usanmadan.

Çünkü sen de yüreğinin sesini dinliyorsun benim gibi. Hesap yapmıyorsun, karşılık beklemiyorsun. Kendin için, kendini
mutlu etmek için seviyorsun.

Çünkü öylesine büyük bir çoşku veriyorsun ki bana, hayattaki her zorlukla hiç korkmadan, hiç yorulmadan mücadele edebilecek gibi
hissediyorum kendimi. Her gün, yeniden bitmeyen bir enerjiyle doluyorum.

Çünkü ben karanlıkta yolunu kaybetmiş, nereye gideceğini bilemeyen biriyken, ışığınla aydınlattın yolumu.Bana hayatı sundun ellerinle, aşkı
armağan ettin. Geçmişe dair tüm acı izleri sildin.

Çünkü ihanet yok bizim aşkımızda, yalanlarla örülmüş sahte duygular yok. Birbirimizi kandırmadan, en çıplak halimizle yaşıyoruz bu aşkı.
Zaten aşk dediğinde böyle yaşanmalı

Çünkü uzaklığına tahammülüm yok. Her şeyde beklemeyi biliyorum, ama konu sen olunca sabır diye birşey kalmıyor bende. Özlemine dayanmak dünyanın en zor şeyi...

Seni Seviyorum Çünkü....SEN YOKSAN BEN BİR HİÇİM!

 
Toplam blog
: 78
: 787
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

 Kısaca özendiğimiz aşklardan eser kalmadı ya da günümüz şartları zemin için uygun değil ya da in..