Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni seviyorum çünkü...

Seni seviyorum çünkü...
 

Yarım kalan bu cümlenin devamına yüzlerce kelime ekleyerek bu cümleyi tamamlayabilirsiniz. Seni seviyorum çünkü… deyip kuracağınız her cümle onu nasıl sevdiğinizi tanımlayacak.

Sevdiğiniz kişinin kokusu, düşüncesi, davranışları, karakteri, duyguları vs sayacak bir çok özelliği onu sevmenizin nedeni olabilir.

Seni seviyorum demek için geç kalmayın. Sevmek bu dünyanın en güzel duygusudur. Sevgiyi paylaşmak ise paha biçilemez. Sevgi paylaştıkça çoğalır, çoğaldıkda karşınızdakine daha çok bağlanırsınız. Paradan daha değerli olan birşey varsa sevmek ve sevildiğini bilmektir. Sevdikleriniz için yapamayacaklarınız sınırlıdır. Çılgınlıklıklar, şebeklikler, olgun adam ya da kadın olmak vs. kendinizi birbirinize göre entegre etmeniz sevgi bağlarının her zaman taze olmasını sağlar.

Seni seviyorum demenin yüzlerce farklı yolu vardır. Bazen susmak bile onu sevdiğidinizi sessizce haykırmaktır. İnsanlar sevgilerini dile getirmek için şair ya da yazar olabiliyor. Seni seviyorum çünkü isimli bir çok şiire, şarkıya rastlayabiliriz.

O’nu neden seviyorsunuz? O’nu sevmenizin sebebi nedir? bu soruları arasıra kendinize sorduğunuzu duyar gibiyim. Bu soruların mutlaka bir cevabı olmalı. Aynı şekilde karşınızdaki kişininde “Beni neden seviyor?”, “Beni ne kadar seviyor?” sorularına cevap aradığını da hatırlatalım. Karşınızdaki kişiden sizin hakkınızda birşeyler duymak, ilişkiniz hakkında yorumlar yapılması, sizinle duygu ve düşüncelerini paylaşması mutluluğunuzun bir kaç adım daha ileri gideceği kanısındayız.

Bazen insan sevdiğini söylemekte güçlük çekebiliyor. Ah şu bazenler diyesi geliyor insanın. Bazılarımız içten seviyor işte onlara kızamayız. Sözlü olarak ifade edemediği duyguları yazılı olarak ifade etmeye çalışıyorlar.  

 
Toplam blog
: 4
: 729
Kayıt tarihi
: 25.10.14
 
 

Ben sinem, 1993 Afyonkarahisar doğumluyum, İstanbul Üniversitesi öğrencisiyim. Üniversite ile..