Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni seviyorum diyememek

Seni seviyorum diyememek
 

Zordur aşk. Birine seni seviyorum diyebilmek zordur. Neden bilmiyorum sözcükler ağzından çıkmaya pek bir imtina eder insanın. Sözcükler ağzınızdan dökülemez sanki, ama yazarsınız ,ama kağıta bakarken konuşmak çok kolaydır. Boş bir kağıta saatlerce anlatabilirsiniz onu ne kadar sevdiğinizi. Ona söyleyemezsiniz ama.Bazen söylememek gerekir. Seni seviyorum dememek gerekir,seni özledim dememek gerekir. Gerekir de ...Sustuğun sözcükler içinde nasılda büyür bilirmisiniz? Hergün bir çığ gibi sınırsızca büyür. Söyleyemediğin sözcükler gözünde yaşlara dönüşür. Ve içindeki çığ gözlerinden akar yaş diye. Bir süre sonra herşeye ağlayan biri olursun. Çünkü içindeki sözcükler artık seni yemeye başlamışlardır ve sen söylenmeyen bir sözcüğe dönüşmüşsündür.

Söylenemeyen bir sözcüğe dönüşmemek için tek yol vardır.. Yazarsınız. Hiç durmadan....

"Yıllardır sana diyemediğim sözcükle sesleniyorum sana. Sevgi-lim, sevdiğim, yüreğimin dinmeyen ağrısı. Bugünlerde daha çok acıtıyor yokluğun. Giderek bütün yüreğimi kapladığını hissediyorum ,sanki gelsen bana sarılsan tüm dünya anlamını yitirecek ve herşeyin anlamı yalnızca sen olacaksın. Pencereden kuşlar geçiyor, yine böyle kuşların geçtiği bir günde aşık olmuştum sana. İlk gülüşte aşka inandım o gün. İlk görüşte aşık olmuştum gülüşüne;biraz utangaç, biraz çapkın ,biraz kırılgan. Oysa başkalarının kurguladığı bir aşk oyunun iki figüranıydık sadece. Kimseyi kırmamak için çıkmıştık sahneye ,oysa en çok biz kırılacaktık sahneden indiğimizde.Birbirimize ilk gülümserken bunu bilmiyorduk. Bu kadar imkansız olacağını bilsem yine severdim seni, yine seninle ölüme karşı dururdum ve yine senin mutluluğun için kendi ölümümü göze alırdım. Ve yine dünyaya gelsek eminim yine sana aşık olurdum."

Sevdiğinizi korkmadan söyleyebileceğiniz bir ömür dileğiyle

 
Toplam blog
: 40
: 3900
Kayıt tarihi
: 19.10.06
 
 

1974 yılında babasının memuriyeti nedeni ile Çorlu'da doğdu. Bu gezginliğinin ana nedeni olarak görü..