Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

zirve özden özpınar

http://blog.milliyet.com.tr/fidanlar

15 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni Seviyorum(günümün adı)

Seni Seviyorum(günümün adı)
 

Her günümün adını aynı

Seni kaybettiğimden beri

Özlemlerim yağmur ,

Her damlası günümün adı ,

Vazgeçilmez zamanlarım rüyalarım oldu.

Yudum sevgilerinde, dokunuşlarında

İnsan olmak , korkusuzluk , hayat pınarım,

Ve senin gibi , değişmeden yatağım,

Aktım başka coğrafyalara sevgili babam.

Setler, bentlerle örülen yatakta

Yayılmadan dönemezken pınara,

Seni duydum zirveyi yalayıp gelen esintide,

Gözlerimde, gönlümde dağları alıp götürürken

Ortaktın sensiz aynı adlı zamanlarda.

Bentler açılırken benzersiz bende,

Eğilmez başımla , çiğnemeden zehri

Varoldun günümün adında.

Babam,

Her damlanın, günümün adı hep aynı...

Senin adın ...

 
Toplam blog
: 363
: 353
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Buca Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Emekli öğretmenim. İzmir'de yaşıyorum. Adaletin, yalınlığın, sev..