Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Seni Seviyorum Ümit Culduz

Seni Seviyorum Ümit Culduz
 

Karikatür: Yiğit Özgür


Sevgili Ümit Culduz'un blogundan mülhem konuya bir de ben parmak basayım, fikrime gelenleri arz edeyim, eteğime dolanları dökeyim istedim. Pek sevgili ve de pek sayın Culduz " Hadi gelin birbirimize seni seviyorum diyelim (http://blog.milliyet.com.tr/hadi-gelin--birbirimize--seni-seviyorum--diyelim/Blog/?BlogNo=397146) adını verdiği eserinde pek manidar ve bir o kadar da derin mesajı dimağımıza zerk etmiştir.

Mezkur yazıda kahramanımız izin günlerinde yurdunda geçirdiği sayılı günlerin durmadan sevişen insanlar yüzünden çar çur olduğuna inanmaktadır. Hatta o dönem yaşananlar yüzünden geçirdiği ağır travma nedeniyle günümüzde de zaman zaman şartellerinin attığını ve  hanenin elektriksiz kaldığından dert yanmaktadır ve de haklıdır!

Zira o elektriksizliğin cemeresini blog ahalisi çekmiştir, çekmektedir de. Çekeceğimiz bu olsun, gelsin başımıza konsun.. Bundan iyisi Şam'da kayısı olur artık. Zira dert çekmeyen bir blog ferdi yok. Kimisi tık'tan şekvacı kimisi yorumsuzluktan. Kimisi ifrazatlardan dem vurur kimisi üleşimlerden. Kimisi geçmişte kalmış, kimisi geleceğe takılmış..

Onca işin gücün arasında içimizi dökmeye geldiğimiz şu mecrada birbirimizi sevmeyelim de ne yapalım a Culduz? Elbette seveceğiz, sevileceğiz. Tamam WC temalı yazılar ve de o yazılara mesned olan hadiseler de cereyan edecek elbet. Hatta aziz blogun editör seçkileri zaptedilmiş, günü yorumlayanlar raptedilmiş de olabilir. Keza blog kategorisi abur-cuburla dolmuş,milliyet.com.tr adresi istimlak edilmiş olabilir..

Olsun! Bana aşk dolu pardon bana paylaşım dolu geçen bloglarım yeter. Nasıl olsa her blog zamanla okunmuyor mu?

Sözlerimi önemli bir mesajla bitirmek istiyorum. Zat-ı âlilerine de söylediğim için arkadan konuşmuş olmayacağım. Orada söylediğimi tekrar edeceğim; Seni seviyorum Ümit Culduz!

 
Murat HACIOĞLU
 

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..