Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni seviyorum yav ben

Seni seviyorum yav ben
 

Seni Seviyorum : Nasıl yani, Teoride mi, pratikte mi? Yada benim bilemediğim farklı bir biçimde mi? hıııı

Seni Seviyorum : Anlaşıldı. Tamam, biliyordum beni mutlak bir gün seveceğini beni sevmeyen ne olsun?

Seni Seviyorum : Ne güzel... Seninle beraber beni seven iki kişi olduk böylece çoğalacağız böylece sonra fiil gibi çekeriz seviyorum, seviyorsun seviyorlar.

Seni Seviyorum : Havalardandır, bana da oluyor bazen geçenlerde bende bir sevdim Allah seni inandırsın iyi ki görmedin bir gören bir görmeyen pişman ...

Seni Seviyorum : Et olarak mı, ruh olarak mı? Hani bileyim de ona göre hazırlık yapayım. Eti haşlama mı istersin? Ruh piyazı güzel oluyormuş ne dersin?

Seni Seviyorum : Neden? Bende benim bilmediğim bir şeyler mi var? Yoksa yoksa ben ölecek miyim? hüngürrrr….

Seni Seviyorum : Çok hoş... Peki başka ne gibi hünerlerin var? Mesela beni sevdiğin gibi anne mide sevebilir misin? Malum ilerde seninde annen olacak. Hııı?



Seni Seviyorum : Beni bu işlere karıştırma ne olur... Anlamam böyle duygu fırtınalarından.

Seni Seviyorum : Ben de senin, beni sevişini seviyorum, acaba aynı anlamamı gelir dersin.S.sanırım bende seni sevgilimmmm…

Seni Seviyorum : Üzülme, zamanla geçer, bir zamanlar bende deli gibi sevdim bak şimdi akıllı akıllı sevmiyorum. Sevmek bir ömür sürüyor üstadım sevişmek, bilirsin bir dakika.

Seni Seviyorum : Hadi ya, çok ilginç, Eee sonra...ne yapmam nasıl davranmam gerekiyor? Bende seni desem de yalan billahi yalan.


Seni Seviyorum : Hayır izin vermiyorum! Bugün beni seven yarın kediyi köpeği de sever. Olmaz, ben ciddi biriyim. Otu b.. seveni bende sevmem aman

Seni Seviyorum : Teşekkür ederim... Bu benim için büyük bir şeref... Sevgine layık olmaya çalışacağım. Büyüklerimi sevip küçüklerimi koruyacağım.

Seni Seviyorum : Gücün bana mı yetiyor? Akranlarını sevsene!


Seni Seviyorum : Allah razı olsun... inşallah senide bir seven çıkar, anlarsın nasıl bir duygu olduğunu sevilmenin bak bana nasıl anladım zekiyim ben çok zeki.

Seni Seviyorum : Sen aşmışsın, ben artık ne desem boş, bir kez de ben sever gibi olmuştum aha tam şuraya kadar geldi sevgi geri yolladım.

Seni Seviyorum : Olur paket mi olsun, burada mı seveceksin? Yada ortaya karışık mı istersin. Niye kızıyorsun sormak suç mudur? bu mudur? budur.

Seni Seviyorum : Seni seviyorum’ a ekleyeceğin bir şey yoksa evlere dağılalım, malum annelerimiz merak eder.

Seni Seviyorum : İyi de bunun sosyal güvencesi, sigortası filan var mı? Hani sonradan bir bedel ödemek zorunda kalmayalım, KDV dahil mi?

Seni Seviyorum : O vakit ağaç dik Türkiye çöl olmasın, güler yüzün gül yanağın solmasın, ben öleyim sana bir şey olmasın. (TEMA Vakfı)

Seni Seviyorum : Ömrünü, enerjini daha faydalı işlere harcasana canım... Yazık ediyorsun vallaha... mesela ağacı sev ormanı koru yavrularına bol ağaçlı bir dünya bırak.

Seni Seviyorum : Elinden başka bir halt gelmez ki zaten...elalemin adamlarının sevişini bir göremedin kör olasıca tek taşla yatla katla seviyor bizim ki sadece seviyor istemem böyle sevda yıkıl karşımdan nalçak.

Seni Seviyorum : Utanmadan bir de bunu yüzüme karşı söylüyorsun ha... Yıkıl karşımdan...daha duruyor şuna bak, terlik geliyor terlikkk…


 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..