Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Seni seviyorum

14 Şubat

Bugün 14 şubat güneş daha parlak,
Kuşlar başka güzel öter,
Dağın eteklerindeki kar olabildiğince parlak,
Kardelenler güneşeuzanır beyazlar içinde.

Bugün herkes seni seviyorum diyor,
Bense bir tek seni seviyorum.
Gözlerim heyacanlı yüreğim kıpır kıpır,
Bugün susmak gelmiyor içimden haykırmak istiyorum,
Bugünü herkesten kıskanıyorum, benden bile,
Bugün yalnız senin olmalı, sene benim,
Güzelliğin yansımalı gökyüzüne,
Yalnız benim gördüğüm.
Bugün 14 Şubat sevgilim senin adın,
Bugün sana hediyem en büyük aşkım.
Sevgilim adın kutlu olsun, yarına ışık,
Gülüşün şifa bana, toprağa vitamin.

S.Tunahan SABIR

 
Toplam blog
: 27
: 455
Kayıt tarihi
: 21.03.09
 
 

16.09.1982 yılında Türkoğlu Kahramanmaraş’ta doğdum. İlköğretimimi  Uzunsöğüt Köyünde tamamladım...