Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni seviyorum

Seni seviyorum
 

Seni seviyorum, her ne olursa olsun beni sevdiğin için ,

Seni seviyorum, bütün zayıflıklarıma rağmen sevdiğin için,

Seni seviyorum, kaprislerime rağmen beni sevdiğin için,

Seni seviyorum, öfke nöbetlerime rağmen beni sevdiğin için,

Seni seviyorum, ağlamak istediğim de omzun hep hazır olduğu için,

Seni seviyorum, seninle bir ömürü bana verdiğin için,

Seni seviyorum, çok istediğim parfümü bana aldığın için,

Seni seviyorum, bütçemizi tarumar etmeme hep izin verdiğin için ,

Seni seviyorum, beni halen 18’inde sandığın için,

Seni seviyorum, her gün kendimi kraliçe gibi hissettirdiğin için,

Seni seviyorum, tüm hissettirdiklerin için,

Seni seviyorum, hep yanımda olduğun için,

Seni seviyorum, bazen güçsüz kalıp düştüğümde, beni kaldırdığın için,

Seni seviyorum, tüm çılgınlıklarıma göz yumduğun için,

Seni seviyorum, bazen senden kaçtığımda sabırla beklediğin için,

Seni seviyorum, bana hayatta sahip olduğum en büyük armağanı verdiğin için,

Seni seviyorum, hiç canımı acıtmadığın için, başkaları canımı acıttığında yaralarımı sardığın için,

Seni seviyorum, her akşam bana büyük bir özenle Türk kahvesi yaptığın için,

Seni seviyorum, her gün bana sevdiğini gösterdiğin için,

Seni seviyorum, kankilerimin problemlerine erkek bakış açısıyla baktığın için,

Seni seviyorum, hiç paran yokken arkadaşından borç alıp bana yılan derisi ayakkabı aldığın için,

Seni seviyorum, evden hiç eksik olmayan misafirlere sesini çıkarmadığın için,

Seni seviyorum, okuduğum tüm kitapların özetlerini dinlediğin için,

Seni seviyorum, karga sesimle söylediğim şarkıları dinlediğin için,

Seni seviyorum, hep hep beni dinlediğin için,

Seni seviyorum, bazen hiç konuşmayarak, gözlerinle benimle konuştuğun için,

 
Toplam blog
: 72
: 3894
Kayıt tarihi
: 20.09.09
 
 

Evli bir çocuk annesiyim. Eğitim alanında çalışıyorum. Felsefe, sosyoloji, edebiyat alannda atöly..