Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '10

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Seni seviyorum

Seni seviyorum
 

14 şubat, sevgililer günü, yaklaşıyor. İnsanlarda, tatlı bir heyecan var. Sevgilime, sevdiklerime, ne alsam heyecanı. Kiminin heyecanı büyük, kiminin heyecanı buruk. Ayın on dördü. Gökteki ayın değil, cüzdanımızdaki ayın, ondördü. Ne alınırki? Kredi kartında yok limit.. En iyisi, deniz kıyısında, iki çay, iki simit.

Ülkenin manzarası da vahim. Hükümet, işçisine, memuruna, emeklisine bakamıyor. Kimileri sokakta yatıp, kalkıyor. Biraz daha zorlarlarsa, Başbakan, ananızıda alın, gidin diyecek. Kasayı soydurtmam, kasa bana emanet, dedi. Kasanın dibi görünüyor, ondan mı acep?

Sevgililer günü yaklaşırken, TBMM de kavga çıkmış. AKP liler ile MHP liler yumruklaşmışlar. Bu ne sevgi ah, bu ne ıstırap. Eski meclis başkanlarından, Bülent Arınç, kahvaltısın yapmış, mesir macununu çiğnemiş, gayet formda, ben bu yazıyı yazarken, basın toplantısı düzenlemiş, basın mensuplarına, dünkü kavgalı oturumu yöneten, CHP li Güldal Mumcu yu şikayet ediyor. Veriyor, veriştiriyor. Sayın Arınç, kendisini adaletin kılıcı sanıyor. Her yerde, her zaman, konuşmayı görev edinmiş.. Sayın Arınç, Konumunuz ne olursa olsun, TBMM oturumunu yöneten, başkanın odasına girip, azarlama yetkisini size kim verdi.? Oturumu yöneten, başkanın, adil olmadığına siz mi karar veriyorsunuz? Güldal Mumcuya ne ceza vermeyi düşünüyorsunuz? Tek ayak üstünde mi durduracaksınız?

Manzara böyle iken, bana göre bu Meclise, bu yıl, 14 şubat uğramaz. Keşke uğrasa. Örneğin, 14 şubat da, Başbakan Tekel işçilerine bir kamyon karanfil gönderse, Sizi seviyorum dese, Deniz Baykal ile Erdoğan, karşılıklı olarak bir birlerine çıkolata gönderseler, tatlı yiyip, tatlı konuşalım deseler, Bülent Arınç, suikast timiden özür dilese, Beyaz çiçek vese, Aynı Bülent Arınç, güldal Mumcu dan özür dilese, karanfil verse, Kavga eden millet vekilleri kucaklaşıp öpüşseler, Türkler, Kürtler, Aleviler ve diğerleri, 14 Şubat ta, Anıt Kabiri ziyaret edip, özür dilesek, çiçek sunsak, hep bir ağızdan ve yürekten, istiklal Marşı söylesek. kucaklaşsak.

Bu manzarayı yaratmak mümkün olur mu? Bence olmaz. Bu manzaranın oluşması için, Bülent Arınç zihniyetinde olanların, siyaset sahnesinden çekilmeleri lazım. Kim olursa olsun, ne olursa olsun, kendi insanını seven, bir yönetimin iş başında olması gerek. Yüreklerde sevgi taşımak gerek.

Seni Seviyorum, kelimelerini, zorlanmadan ve utanmadan söylemesini bilmek gerek. SENİ SEVİYORUM

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..