Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni seviyorum

Seni seviyorum
 

Bir yazı okudum geçenlerde.. Sevdiğini kaybetmiş ona bir kez bile seni seviyorum diyemeden, ne acı.. Düşünüyorum da ben kaç kez dedim sevdiklerime "seni seviyorum" diye, yeterince anlatabildim mi onlara acaba sevgimi ?Hissettirebildim mi onlara verdiğim değeri yeterince?

Hayat o kadar kısa ki.. Yarın çıkacağımız bile meçhul olan bu hayatta neden esirgiyoruz 2 kelime 6 hece den oluşan o güzel sevgi sözcüğünü.. "Ben alışkın değilim", "bana ters" bunların hiçbiri bahane değil, bu bahanelerle ertelemeye çalışırsak hayatı gün gelir hayatımızdan ebediyete doğru yol aldıklarında anlatamadığımız sevgimizle acımız birleşip kanar içimizde.."Seni seviyorum" demek sadece içimizi rahat tutmak için değil, sevdiğin için, ona sevdiğini beli etmek için söylenmeli..

Dedim ya düşündüm yazıyı okuduktan sonra, dedim mi hiç diye? belki bir kez yada iki kez; belki bir mesajla anlattım onları ne kadar sevdiğimi.. Hergün aklındalarsa, hele bir de onlardan ayrı yaşıyorsan çok ama çok fazla anlıyorsun kıymetlerini.. Zamanla haklı buluyorsun, asi zamanlarında haksız bulduğun yönlerini, öyle özlüyorsun ki "bir daha onları kırmayacağım" diye söz veriyorsun ama sonra yine kırıyorsun. İşte uzaktaysan onlardan tek tek aklına geliyor kırdığın tüm anlar ve bin pişman oluyor, açıp telefonu tekrar tekrar özür dilemek istiyorsun ve işte böyle zamanlarda anlıyorsun ne kadar değerli olduklarını, işte bu zamanlar haykırmak istiyorsun "sizi seviyorum" diye..

Hayatı erteleme lüksümüz yok.. Hayat yaşadığımız kadar, bizim olan kadar, sevgiyi paylaştığımız kadar, sevgimizi anlattığımız kadar var elimizde sonrası ise bilinmeyen sonsuz boşluk.. Ertelemeyin hayatı, sakınmayın sözcüklerinizi hele ki "seni seviyorum" demeyi ve hele ki seni seviyorum dediğiniz sizi sizden çok sevense, canınızsa asla esirgemeyin..

Canım annem, canım babam, canım ablalarım, tatlı yeğenlerim sizi üzdüğüm her an için sizden bin kez özür dilerim.. Sizi çok seviyorum..

küçük kızınız

 
Toplam blog
: 8
: 544
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

Her insanın hakkında söyleyecek çok şeyi vardır, bıraksan herkes sabaha kadar kendini anlatır ama bö..