Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni seviyorum

Seni seviyorum
 

Kadın eşine evlilik yıldönümünde sürpriz yapmış, şehrin çeşitli yerlerinde bulunan billboardlara “Seni seviyorum Ahmet” yazdırmış.

Erkek sevgilisine evlenme teklif edecek sürpriz olarak kocaman bir “benimle evlenir misin? flaması yazdırıp işyerinin kapısına gitmiş.

Hatta gittiği maçta “seni seviyorum benimle evlenir misin…….? diye flama açtıranı bile duydum.

Sevgililer gününde sevgilisinin evinin üzerine uçakla yüzlerce gül attırmış.

Ya da gazeteye tam boy ilan verip “seni seviyorum, evlilik yıldönümümüz veya sevgililer günümüz ya da doğum günün kutlu olsun” demiş.

Bazen düşünüyorum ben de mi bir anormallik var diye.

İnsanlar sevdikleri kişilerin haricinde böyle özel duygularını neden ilan etme gereği duyarlar ki bir başkasına, ya da başkalarına hiç anlayamam.

Yok, başkalarına değil de sadece sevdiği kişiye yönelikse nedendir bu abartılı gösteri?

Böyle yaptıklarında sevgilerinin daha çok olduğunu mu kanıtlamış oluyorlar?

Sürprizi herkes sever ama böyle sürprizler sadece yapılana değil buna şahit olanlara da sürpriz(!)aynı zamanda ve bence özel de değil.

Benim düşüncem böyle abartılı duygu ve davranışlara sahip olanların karşılarındaki kişilerden, eş ya da sevgililerinden de beklentilerinin yüksek olduğu yönünde. Eğer bu beklentiler kendilerinin arzu ettiği oranda değilse sorunlar kaçınılmaz olabiliyor gelecek zamanlarda.

Kendi adıma konuşursam, sevgilim ya da eşim bana böyle abartılı bir gösteri düzenlese, ilişkimi herhalde tekrar gözden geçirir onun hakkında bir nihai karara varırdım :))

Resim:http://www.gitmekal.com/modules.php?name=Gallery&file=details&image_id=491

 
Toplam blog
: 156
: 2800
Kayıt tarihi
: 03.04.07
 
 

SÖZ UÇAR, YAZI KALIR. 9 Eylül Ünv. İşletme mezunu, 9 Eylül Ünv.Sosyal Bil. Ens.Sağlık Kurumla..