Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '13

 
Kategori
Müzik
 

Seni sevmek - yeni şarkım (amatör)

Seni sevmek - yeni şarkım (amatör)
 

İşte size ilk şarkı çalışmam kusuruma bakmayın kayıt amatör solist bulamadığımız içinde ben söyledim ses de pek güzel gelmeyebilir. Şiirin yanı sıra şarkı da yapmaya karar verdim denemelere de ilk bu şarkıdan başladım sözleri bana ait bestesini gitarist arkadaşımla yaptım. Bunun ayrı bir anlamı var bu şarkıyı canım meleğime yazdım (ablaların anlayacağı gibi dersem “gül güzeli”)  sözlerde de göreceksiniz zaten.

Güzel bir şarkı oldu bence bilmem siz ne düşünürsünüz işte size sözler;

 

Çocukluk düşlerimdeydin

En güzel günümdeydin

Her an benimleydin

Seni sevmek seni sevmek bir yaşam

 

Hayatım hayat oldu

Günüme neşe doldu

Ömrümce mutlu oldu

Seni sevmek seni sevmek bir yaşam

 

Meleğim geldi başa

Kardeşi koşa koşa

Hayat derdi bir kışa

Seni sevmek seni sevmek bir yaşam

 

Gözlerin billur billur

Kalbin durur hep nur

Yüzündeki mutluluktur

Seni sevmek seni sevmek bir yaşam

İşte sözler bunlar altta da linki var dileyen dinleyebilir:

http://www.youtube.com/watch?v=A6FB6gBIJPY

M. Semih KURU

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..