Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

07 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni sevmek

Seni sevmek
 

sevgiye muhtaçtır bütün bebekler.


Sen gönlümdeki göğün en parlak yıldızısın hala,
ay gölgesinde kayip isen bile.

Sen benim unutulmayacak mazim
ve gönlümün unutmasını istemediğim birisi.

Ben ne sensiz ne de seninle;
sadece hasretinle mutluyum.

Ay yüzlüm bir ben tutuldum matemine,
bir türlü kavuşamayan sevenlerin.

Ve yine ben kaldım acılara tutunan hasretinden.

Biliyorum yine ben olacağım her şeye rağmen,
sevdalın, aşığın asi hayat.

Ama sen olma yeterki el gibi

Ve sen vurma yeterki el gibi



 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..