Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Seni sevmek

Seni sevmek, adımı defalarca yazmaktı dudaklarımla dudaklarına.

Seni sevmek, gözlerinin içine bakmaktı.

Seni sevmek, ellerini tutmaktı.

Seni sevmek, sesini duymaktı 'seni seviyorum' derken.

Seni sevmek, hayatı yaşamaktı seninle beraberken.

Seni sevmek, gökten düşen yağmurların altında doyasıya ıslanmaktı, sırıl sıklam olurcasına.

Seni sevmek, sensizlikti. Sensiz çok acılar çektim ama yıkılmadım, hep ayakta kaldım.

Çünkü biliyorum ki, en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar.

Sensiz olmak, sensiz yaşamak benim hayata karşı bakışlarımı değiştirdi.

Her darbe alışımda biraz daha güçlendim.

Seni sevmek bazen gitmektir, ama gitmek hiç bir zaman bitirmek değildir.

Beni çok üzdün, kalbimi çok kırdın bunu unutma.

Elbet bu üzülmenin, bu kırılmanın hesabı sorulacak günün birinde.

O zaman sakın çıkma karşıma.

Seni sevmek, kaybetme pahasına da olsa doğruları söyleyebilmektir.

Eğer sevmek bir oyunsa, bu oyunda bende oynuyorum.

Ama şunu bil ki, ben bu oyunda asla yenilmiyorum...

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..