Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Seni seyreder oldum

Seni seyreder oldum
 

Anlatmakla bitmez gamlar kederler.
Bana arkadaş oldu sanki geceler.
Dilim uykuda bile ismini heceler.
Çaresizce seni seyreder oldum.

Hep acı hep ızdırap dolu günlerim.
Bir gün kavuşacağız diye ümit ederim.
Mutlu olacağımız günlerimi beklerim.
Hayalimde bile seni seyreder oldum.

Allahım deli gibi hayale daldım.
Sevdiyim karşımda sanki ben öldüm.
Dilimde adınla gurbette kaldım.
Yollarda bile hayalini seyreder oldum.

Yaşadığım acının dörtte biri bu.
Aşkın kalbimde çağlayan su.
gurbettesin hani nerde gözünde uyku.
Çaresizce aşkım seni seyreder oldum.

Ağlayarak yazdım aşkım bunları .
Ayrı ayrı yaşadım dün anıları.
Mazide satır satır mısralarımı.
Yazarken bile aşkımı seyreder oldum.

Haticem Allahım yardımcın olsun.
Kara sevda değil bir anı kalsın.
Bu acıyı rabbim kalbinden alsın.
Ümitsiz aşkımı seyreder oldum.


Hatice Çerçi

 
Toplam blog
: 16
: 575
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

14 yaşımdayım. Şiir yazıyorum, kitap okumayı seviyorum, Okuyorum. 8. sınıf öğrencisiyim. Adalet mes..