Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Seni terk ediyorum…

Seni terk ediyorum…
 

14 yaşımda tanıdım seni, Öyle heyecanlandırıyordun ki beni, sana dokunduğumda içimde inanılmaz bir fırtına kopuyordu!

Sanki seninle bulmuştum kendimi, sanki sen yoksan hayatımda ben bir hiçtim!

Benim yaşamımda bana destek olan yegâne dostum, aşkım, hayat arkadaşım, sırdaşım sandım seni!

Evet, şimdi geriye dönüp bakıyorum da; Uzun yıllar geçti seninle, ne zaman sana ihtiyaç duysam hep yanımdaydın!

Gecemde ve gündüzüm de hep ama hep birlikteydik!

İşte seni terk etmek zamanı geldi!

Maymun gözünü açtı!

Bu güne kadar seni yanlış tanımışım!

Ben senin kadar vefalı olamayacağım!

Senin gibi ikiyüzlü de davranmayacağım!

Ben senin gibi sahtekâr olmayacağım!

İnsanların kanını emmeyeceğim!

Ve seni terk ediyorum!


Değerli dostlarım, 33 yaşındayım ve 14 yaşımdan bu yana sigara kullanıyorum. Son 2 aydır U.Ü TIP FAKÜLTESİNDE bazı tahliller yaptırıyorum. En son dün gittim doktora, bana acilen sigarayı bırakmam gerektiği söylendi. Ben gitmeden gelecek uyarıları da göz önünde bulundurarak önlemlerimi almıştım zaten. 1 hafta önce alkol bitti. Şimdi ise sigara bitecek! Evet, sigara seni terk ediyorum. Sen beni terk etmeden ben seni terk ediyorum..

Resim: www.otekihaber.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..