Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni Terkediyorum !!

Seni Terkediyorum !!
 

Bu sabah gözlerimi açtığımda seni terkediyordum..
İçimdeki o anlaşılmaz duyguyu artık anladım..

Karar vermenin hafifliğini önce içimde,
Sonra beynimde yaşadım..
Biliyor musun bu terketme duygusunu daha önce hiç yaşamadım..
Kararı verirken üzülürüm sandım üzülmedim,
Ağlarım sandım ama ağlamadım..
Sadece kendi kendime gülümsedim..

Dedim ki;
Dişin ağrıyorsa çektireceksin.. yatağına yattığında rahat değilsen eğer,
Yastığını,yorganını,hatta yatağını bile değiştireceksin..
ben de öyle yaptım.

Terketmek de..
Onun gibi birşey galiba..

Seni terkediyorum..:)

Önce;
Senin için kurduğum cümleleri..
Ve o güzel cümlelerin içinde ne varsa..
Özneleri,tümleçleri, cümle sonundaki yüklemleri..

Özür dilerim ama...
Hepsini geri alıyorum.

Sonra,
Sana gönderdiğim kahkahalarımı..
Tebessümlerimi..
Ve eylemleri..
Gittikçe uyuşuyor yüreğim
Bu ben miyim?

Gitgide bir rahatlık seziyorum.. sanırım alerjim yok terketmeye..
Seni itiyorum ve kalkıyorum,
Sanırım tamamiyle bittin artık..

Seni terkediyorum işte
Artık bende kalmadın..



Değmesin gözün gözüme..
Bakmasın gözün yüzüme..
Rüzgar oldu esti derim,
Güneş oldu yaktı derim..
Bir hevesti geçti derim
El oldun artık dost yerinde..

Yz.




DİPnot1: Neşee.. hani demiştim ya sana akşam.. "seni terkediyorum"u yazacagım diye.. yazdım işte..

dipnot2: Daha önce terketme duygusunu hiç kaleme almadıgım için bir deneme yapmak istedim.. begeninize sundum.. aklınıza başka birşey gelmesin yanii:))

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..