Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni terkediyorum!

Seni terkediyorum!
 

Resim alıntıdır.


Hoyratça esen rüzgâra inat

Sımsıkı topladım saçlarımı,

Hayatın iniş-çıkışlarında öyle aklına esip de,

Bir telini bile savuramayacaksın artık.

Çocukluğumdan genç kızlığıma;

Ve şimdi kadınlığıma kadar…

Ömrüm de yarattığın med cezir ezgilerine,

Başım dik, kulaklarım sağır olacak.

Kuru bir yaprak gibi köşe bucak savuramayacak,

Bundan sonra dipsiz kuyulara sokamayacaksın.

İşte şimdi…şu anda…

Hayat benim için yeniden başlayacak.

Gözlerimi kapayarak kuş misali uçup gideceğim.

En mahrem sırları bile açığa sererek,

Yalansız…riyasız bir düzen kuracağım.

Çocukluğun masum bakışlarını yakalamak uğruna,

Saçlarım gümüş tellerle bezense bile….

Ben sana boyun eğmeyeceğim.

Karanlıkların ortasında…

Elimde kandil, aydınlığa yürüyerek…

Oynadığın masanın yeşiline maça kızını indirerek,

Bu defa oyunu ben kazanacağım.

İşte sana söylüyorum….

Kaldır başını, bak bana!

Sen beni değil hain sevgilim!

Ben seni terk ediyorum.

 
Toplam blog
: 71
: 569
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

1969 doğumluyum. evliyim, iki çocuğum var. Kitap okumayı ve şiiri severim. ..