Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '20

 
Kategori
Şiir
 

Seni Unutamadım

 

 
 
Yol, sen çıkmaz nedendir anı anı yoruldum
Yüreğin sızlamaz mı kim bilir nerde nasıl?
Her gün yad eder iken elden ele dürüldüm 
Hiç aklına gelmez mi kim bilir nerde nasıl?
Yıllar koyup geçti de seni unutamadım!
 
Sözün özü; Demlenip gelir diye bekledim
Sevinçten göz nemlenip ayı, aya ekledim
Onca çırpınışları kurs/ağımda bıraktın 
Meğer iş işten geçmiş fersah fersah uzaktın
Yıllar koyup geçti de seni unutamadım!
 
Yalan sarsa da özün hadi şimdi çıkta gel
Şelale olsun sözün anlam/sızını sensin de 
Feri gitmeden közüm tabuların yıkta gel!
Uçuk benzim kül yüzüm sensiz kalmak, sisli de
Yıllar koyup geçti de seni unutamadım!
 
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..