Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Seni yarın sabah hatırlıyacağımı bilerek unuturum

Seni yarın sabah hatırlıyacağımı bilerek unuturum
 

Suratımı asar,
Elimi yanağımın yanına dayayarak,
Dudağımın hemen bittiği çizgiye yani,
Ki o çizgide yıllarca attığım kahkalar var..
Onlarına içine koyar,
Yüzümü asar seni unuturum!
Aptal aptal bakarken etrafıma..
Hala sana ne kadar güzel gelebileceğimi düşünür unuturum hemde!

Aklımı daldırmam yeter.
Zaten büyük sarhoş ne desem anlamaz halimden , senden.
SENİ YARIN SABAH HATIRLIYACAĞIMI BİLEREK UNUTURUM!
O bile büyük bir işi yapabilmiş olmaktır bu küçülmüş beynime.
Hele bu saatlerde..

İnsan yürüyünce derdini unutur biliyor musun?
İstesen dene..
En fazla yirmi adım sonra başka bir şey düşüneceğine eminim.
Sokaklar boşken, geceyken daha iyi hissediyorum biliyor musun?
Işıklar karanlıkken de…
Belki kompleks, belki gizli bir yetenek.
Bilmiyorum.
Ama herkesin dışında olmayı seviyorum.
Senin içimde olmanı sevdiğim türlü!

Her karşına çıkan ağaca dokundun mu sen evine giderken?
Ben yapraklarını bile öptüm tek tek.
Şimdi kolumda boynumda yaralar.
Ama hala insanlardan daha çok seviyorum o yaraları.
Seni sevdiğim türlü…

Derin not: şimdi böyleyse fazlasını yaşatma…azlarla yeni anlaşmışken ben…
Aya sensiz baktığım gecelerden biri işte

 
Toplam blog
: 27
: 776
Kayıt tarihi
: 19.05.08
 
 

Mart ayının 20'sinde doğmuşum... Ve gerçekten çok yağmur yağıyormuş hani hikaye başlangıçları gibi....