Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
Dostluk
 

Seni yaşamak istiyorum

Seni yaşamak istiyorum
 

Herkes uyurken


Seni yaşamak istiyorum

Gecenin sessizliğinde, herkes uyurken,

Yalnızlık yüreğime böylesine çökmüşken,

bir bir geçiyor gözlerimin önünden,

o eski sevgililer.

Ne yazık ki,

iz bırakmadan, siliniverdiler.

Gönül bahçemde,

bir tek sen, yine sen kaldın …

Sen benim özlediğim,

sen benim vazgeçilmezim,

sen hayallerimin büyük aşkı.

Sensiz nice şafaklar söktü,

gözlerimden nice yağmurlar düştü,

karıştı dalgalara. .

Bilmiyorum, daha ne kadar bekleyeceğim ,

Belki de ben, seni tanımadan göçeceğim.

Gel bir tanem,

Rüzgârlara karışta gel .

Bir yunusun sırtında koşarak gel.

Bir martının kanadında uçarak gel.

Nasıl gelirsen gel.

Yeter ki bana gel….

Aldığım her nefeste,

gündüzümde , gecelerimde,

Düşlerimde,

her yerde sen varsın ama,

Ah! Olmaz olsun şu sensizlik.

Söyle bana,

Nasıl bulacağım seni,

nerdesin?

Ellerim hep böyle boş mu kalacak sevgilim.

Yoksa ben hep, hep böylesine

gecelerin sessizliğinde ,

gelmeni mi bekleyeceğim?

Kimsin? Nesin, Neredesin?

Bir hayâl mi, yoksa gerçekmisin?

Özlüyorum seni, bu yalnızlığımda

Sesini duymak,

Ellerini tutmak ,

Sana sarılmak,

Seni yaşamak istiyorum…

Günler, aylar, yıllar,

Kaç bahar geçti hep sensiz.

Sen benden , ben senden habersiz.

Sanki çıkıp gelecekmişsin gibi denizlerden.

Bilinmeyen bir yerden.

Varlığınla yokluğun arasında medcezirlerdeyken,

Yinede umutla bekliyorum..

Sensiz yüreğimin çığlığı

Yakamozlara çarpıp gök kubbeye çıkarken,

Yıldızlar , birer birer kayboldular.

Çaresizliğime şahit olup, sessiz kaldı dalgalar.

Sesini duymak,

Ellerini tutmak ,

Sana sarılmak,

Seni yaşamak istiyorum.

Söyle bana nerdesin?

Tünay Süer

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..