Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
 

Seni yudum yudum içmek istiyorum...

Seni yudum yudum içmek istiyorum...
 

Görsel www.seslisiir.net'den alınmıştır.


Her yağmur yağdığında seninleyim biliyorsun. Dayanılmaz bir arzu duyarım sana karşı. Ayaklarım zevkle taşır bedenimi sana doğru, adeta uçarım.


Aaaaaahhhh şu yağmurlar, ne çok yer tutuyorlar hayatımda... Yağmurda sen, yağmurda ben, yağmurda biz, ikimiz biz olunca yağmurda, zevkten ölmeliyiz. Yağmur muydu beni sana getiren, yoksa sen miydin beni yağmurda kendine aşık eden, çözemedim...


Yine yağmur yağıyor İzmir'de, içimde bir heyecan vuslata dair. Koşuyorum sana doğru, bak karşında duruyorum. Usulca elimi uzatıyorum eline, yanmaktan korkmuyorum. O güzel yüzüne aşkla bakıyorum. Hele o bembeyaz boynundan kokladığımda... Tanrım zevkten ölüyorum. Yavaşça uzatıyorum dudaklarımı dudaklarına, seni yudum yudum içmek istiyorum. Dudaklarımda bıraktığın o eşsiz ıslaklık ve dilimdeki lezzetin... Günlerce kendime gelemiyorum inan, beni mest ediyor öpüşlerin.


Yağmur dindi, şimdi ayrılık vakti, ölüm gibi, yüreğim mahşer yeri. Sen benim canımsın, aşkımsın,sen benim dudaklarımdaki lezzetim, kahve'msin...
Ayşegül HAYVAR

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..