Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Seni

Seni
 

Sitemler biriktiriyorum uzun zamandır

Mektuplar, şiirler yazıyorum sayfalarca

Bin türlü hayalin ortasında oturup

İnce ince dokuyorum aşkı

Ve seviyorum usulca

Kimseler fark etmeden

Hatta sen bile

Aşka dair ne verdiysen bana

Gölgesine sığınarak yaşıyorum

Sanırım iyim merak etme

Vazgeçmedim sevmekten

Dağınık evler gibi düşüncelerim

Bir tek senin yerin belli

Zaman anlamını yitirmiş

Bir ruhsuz peri

Günlerden hangisi ne fark eder ki

Her gün Bayram bir önce ki gün gibi

Çıkamıyorum bu işin içinden

Öznesi de yüklemi de benken

Cümle neden senle tamamlanıyor

…. Seviyorum.

 
Toplam blog
: 48
: 175
Kayıt tarihi
: 19.08.13
 
 

Çok bildiğimden değil anlamak ve anlam kazanmak için yazıyorum, anlamlarla var olmak adına, herke..