Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Senin ablan köpek...

Senin ablan köpek...
 

Bugün akşama doğru MB dan bir arkadaşla Konak’ta buluşup Kordon’a gittik. Deniz kenarında bir masada oturduk, güldük eğlendik keyifli bir akşam geçirdik.

Dönüşte banklarda oturan bir çift gördüm ki bütün akşamımı heba ettiler. Genç çift kavga ediyordu. Adam avaz avaz, “senin ablan köpek, onlarla beni kıyaslıyorsun. Söyle, ablan köpek değil mi?” diye canlı yayın yapıyordu. Kadın da yazık ağlamaktan adama cevap bile vermiyordu.

Ne rezillik. Bir erkek bunu kadına neden yapar ki...Sorunlarını evde halletmeye çalışmıyorlar, sokağa çıktıklarında kadınlara kötü davranıp avaz avaz bağırıyorlar.

Adam öyle davranarak neyi ispatlamaya çalışıyordu acaba...”Ben çok maço erkeğim, sokakta bile karımın biletini keserim. Ben mükemmelim” mi demek istiyordu?

Ne ispatlamaya çalışıyordu bilmiyorum ama benim gördüğüm hasta ruhlu zavallı aciz bir erkekten başkası değildi.

Sokak ortasında kadın dövenler, bağırıp çağıranlar ne rahatsız tipler. Onları görünce kadınlara acımıyorum, erkeklerin aciz hallerine acıyorum. Kadına nasıl davranılması gerektiğini bilmeyen erkek kadar yeryüzünde zavallı bir erkek düşünemiyorum. Erkek olmak kaba kuvvet değildir, kaba kuvvet kullanmak sadece acizliktir.

Kadınlar da çok enteresan. Buldukları erkekler için, “çok aradın mı” demek geliyor içimden. Sokağa her çıktığımda yanındaki kadına kötü davranan bir erkek görüyorum. Onları öyle görünce kimyam değişiyor.

Sevindiğim şey, hasta ruhlu erkeklerin azınlık olması. Aksi halde kadınların vay haline.

Düşünsenize sokak ortasında kadın döven hatta kadına meydan dayağı atan erkekler var. Sonra o erkekle kadın aynı eve gidiyor ve aynı evi paylaşıyor.

Neyse uzatmayayım, beni psikopata bağlayacaklar kötü kötü konuşturacaklar.

Ben kaçtım iyi geceler.

İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/senin-ablan-kopek/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..