Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Senin adın aşk, benim adım aşk

Senin adın aşk, benim adım aşk
 

Senin Adın Aşk, Benim Adım aşk...


Senden önceki verdiğim bütün aşk sözlerimin zincirlerini kırdım sevgilim. Senin sevginle yeşerekten Rabbimin rızasını gözeterekten etrafımızı sevgi, aşk, huzur mutluluk zincirleriyle örüyorum. Senden sonrası olmaması için deli gönlümden tüm zincirlermizi dua dua nakışlayıp aşkın yüceliğle herbir yanına sarıyorum. Senin adım aşk benim adım aşkken düğümleniyor boğazım senle dolup caoşarken sevgili... Ayrılıklar vurmasın diye seni kendime sarıp kendimi senle beraber sevgimizi birbirimize kelepçeliyorum. Senin yüzündeki bir tebessüm dahi yüreğimdeki hazin duygularımı yok edip etrafıma senin sevginle kıvılcımlar serpiyorum sevgili... Senden sonrası olmasın diye edebiyete gitmeyi diliyorum. Herşey birkez yaşanılır vede benim sevgim hep özündedir sevgilim... Her başımı secdeye koyduğumda dudaklarımdan düşen nağmaeler gözlerimden damlayan yaşlar sevinç ırmağımı çoğaltıp seninle çoğalıyor.

Hür yaşayabilmeyi kol kanat gerebilmeği, geçen şu güzelim günlerin ve gelecek günlerin anısına senli hayat diliyorum. Seni senden alıp içimde yaşatıyorum, senli kalbi gönlüme yansıtıyorum. Her günümüz birbirini kovalarken gülüşlerimde seni anımsayıp kanatlanıyorum. Yüreğimde özlemin hasretin sarılmış dört bir yanıma seni savuruyorum. Her gecenin anısına bir titreyişle seni yaşayan kalbimden hiçbitmeyen bir sonsuzluğu istiyorum. Hayalde düşte seni yaşamak bile en güzel sevdamdır. Rabbbimin aşkıyla başlayıp ve aşkınnın yansımasıyla şu çorak gönlümde merhem olan sende senli cennet diliyorum sevgili... Bizlere nazar değmesin sevgili, seni benden ayrılık çalmasın sevgili, herşeyden kaçalım sevgili, seni bana beni sana ekleyip birbirimizde eriyelim. İçimdeki sana ait tüm sözleri sana yazmaktan ziyade sesimle gözlerimle sana seni seviyorum demeyi haykırıyorum.. Aşkım olurmusun benim adım aşkken hiçbir acıya vurulmadan sonsuzluğa dolalım sevgili... Herşeyi yüreğimde sarmalıyorum seninle dolan taşan kalbimde seni yaşıyorum. Sıcacık bir gülüşünde kendimi sende buluyorum. Herşeyi göze alabilecek kadar senli ve seninle olan herşeyi sende senli istiyorum. BEnim sevgim heves, istek, arzu, gözyaşı, ömür değil; benim sevgim senle beraber sonsuzluğa kadar sürüklenen herşeydir. Hisslerimin erisin, yüreğimin sahibisin...

Benim adım aşk senle yeşeren bir çiçek, senin etrafında şekillenen bir tat seviyorum diye anılan bir söz varken eritme sevgili... Seni sana anlatmaya sayfalarım yetmezken sana canımı vercek kadar candan bir hayatımsın. Sen her ne olursan ol;doğru ol, seven ol, sevilen ol, anlayışlı ol, güleryüzlü ol, güzel ol, her güzel olan ne olursan ol sevgili... Hayatta herşey kazanılır; para, mal, mülk, şan şöhret herşey vs... Sevgi, aşk, huzur, mutluluk, dost, arkadaş, sevgili, vS... bulunamayan paha biçilemeyen en güzel hayattır sevgilim.. Uzaklarda olsanda, seni yakından göremesemde seni kalnim kadar yakın, gönlümden görebildiğim kadar grömüşken seni sevmeyi hedefleyif hep sevmişim seni... Eğer birgün gidersen son sözünün eri olda gitme... Giderkende bu canıda götür beraberinde. Seni seviyorum diye sözleri kalben sana hitap edip canı gönlümü sana feda ediyorum sevgili...

Sahip olduğumuz hiçbir şey bizim değil. Uğrunda bir ömür harcadığımız bütün eşyalar, sonunda bizi terk eder. Doğurduğunuz çocuk gün gelir büyür, evinden uçar gider. Ve başka bir gün gelir, seni yıllarca taşıyan bedeni de sen bırakıp gidersin. O yüzden bilmelidir ki insan, sevgiden, dostluktan, aşktan daha büyük zenginlik koyamaz cebine. Herkes sevebildiği kadar yaşamıştır ve sevildiği kadar anılacaktır.

"Yaradılanı severim yaradandan ötürü " diyerek seni seviyorum sevgili... hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..