Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '20

 
Kategori
Dostluk
 

Senin Arkadaşın Senin Gibiler

Maddi durum, eğitim, ilgi alanı ve statü olarak.

Karakteri, tipi, şunu bunu önemli değil.

Sizden yukarıda ve aşağıda olmayacak.

Hani evlenirken herkes dengi dengine diyor ya asıl arkadaşlıkta…

Yukarıdakinin yanında kasılır, aşağıdakini önemsemem.

Valla ben de isterim Monako prensesiyle arkadaş olmayı; ama olmaz, o istese de olmaz.

Maalesef ilişkilerde seviye önemli…

Siz ondan rahatsız olmasanız o sizden rahatsız olur.

Yukarılarda rüzgâr sert esiyor bu yüzden zaten size ayarınız ya da aşağıdakiler kalır.

Yalnız ayarınız/akranınız/sizin gibilerden yükseklik meraklısı ama gelememiş olanlar(kifayetsiz muhterisler) yine de yükseklere tırmanmaya çalışırlar.

Bunlardan size arkadaş olmaz çünkü büyük olmadıkları halde büyük gibi davranırlar.

Prof. tu çok ısrar etti yine de arkadaş olmadım; karşısında ezilirdim. Fakat MB’nin en önemli yazarlarından biri olduğumu ve bu yüzden benim de bir nevi Prof. olduğumu söyleyince… Böyle durumlar da var. Keza sanatçı, güzel bir hanım gibi durumlarda da seviye aranmaz.

Kendiniz gibi biriyle arkadaş olmazsanız bir gün bunu birileri size hatırlatır, ben yaşadım çünkü!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..