Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Senin aşk kadehini içmişim

Senin aşk kadehini içmişim
 

Cefa dikeni yüzünden seni dilden bırakmadım...


Benim ruhumsun dememe ne hacet?
Sevdiğim günden beri hatırımdasın
Ben senin aşk kadehini içmişim
Hasılı alem bilir, bu sırrı inkar etmem...
Ey vefa bağımın gülü,
Cefa dikeni yüzünden seni dilden bırakmadım
Ölmek var, ayrılmak yoktu yolumuzda
Seni öylesine sevdimde geçtim bağından
Gizlesem de, açıklasam da benim idin sen
Duvardaki aynadan seyrederken
Düşünceler sazının o sümbül saçlarını oksadım
Ahımın perdesi, gözlerimden süzülür oldu
Yer yer dağlanmış, dağlarla dopdolu olmuş göysümü sana
Bir çiçek bahçesine çevirdim güzelim sevdamı...
Kaynak kaynak akam gözyşalarımı Senin için ırmak halinde akıttım,
Nazı, cefayı, çoğaltma bana
Yüz parça olmuş bağrımı, kanlara bulama..
Tertemiz zevk ve sefa kanının coşup köpürmesiyle
Durulanıp dinlenmeden, ayrılık feryatlarını verme...
Deli dolu nehrimi dalgalarla zincire vurma
Senin hasretinle toprak olsamda tozuk yoktur benim
seni sevdimde çiçek bahçelerimde gezinesin...


hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..