Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Senin başına gelen gelmiş

Senin başına gelen gelmiş,
Sen bana her geldiğinde yalnız olacağım.
Tıpkı takvimlerdeki günler gibi
Aylardaki haftalar gibi olacak...

Sen seviyorum diyeceksin, ben güleceğim.
Ben seninim diyeceğim, sen gideceksin başka ellere.
Hadi şimdi son şiirinin mısralarına beni de yaz.
Hani önceden her yazdığın mesajın gibi olsun hep.
Başı benimle başlayan sonu ise bizimle biten; gibi.

Sonra yapraklarına gözyaşlarını damlat,
Her damlası bizle başlasın, kuruduğunda yalnız sen olarak kalsın.
Çünkü ben olmayacağım.
Sesimi duyacaksın ama görmeyeceksin gözlerimi.

Kalbimin atışını hissedeceksin, mutlu edecek seni
ama sensiz attığını da düşüneceksin ve üzüleceksin.
Son kez bana deliler gibi sevdiğini söyle.
Ama nefret edip gideceğini de.
Söyle ki seni istediğim zaman sevebileyim,
istediğim zaman yolcu edebileyim.
Ali Türkmen__

 
Toplam blog
: 54
: 422
Kayıt tarihi
: 13.05.13
 
 

Radyo programcısı ve İzmir Eylül Universitesi Metalurji Malzeme ve Mühendisliği okumaktayım.   Di..