Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Senin bu caygın hallerin

Senin bu caygın hallerin
 

Geçenlerde Cem Adrian konserine giderken bana metroda “Antalya’ya gönderiyorlar görev için ama gitmeyeceğim” dedi. Sonraki günlerde de gitmeyeceğini söyledi hep.

Çok değil bu konuşmanın üzerinden bir hafta geçtikten sonra evden aradım, Prens Arda çıktı telefona.

“Annem bu sabah Antalya’ya gitti Esma teyze” dedi.

“Çocuğum evladım hani gitmeyecekti?” diye sordum

“Sonradan fikir değiştirdi gitti” dedi. Biraz konuştuk ve telefonu kapattım. Körfez güzelini cepten aradım

- Nerdesin güzelim sen?

- Kem küm... Ben Antalya’dayım, biraz önce geldim daha eşyalarımı bile yerleştirmedim.

- Hani gitmiyordun hem git hem de haber verme e mi?

- Esmaaa deniz çok güzel sen de gel hadiii sen yürümeyi seviyosun biraz yürür atarız kendimizi denize

- De get beeee pis kandırıkçı

- Yaa ama gitmek icabetti. Gitmem dediğim için sen gülersin diye söylemedim

- Yok canım yok sen merak etme... hiç tek başıma güler miyim... Senin bu caygın hallerini yazayım da topluca gülelim

- Esmaaaa bunu bana yapamazsıınnnn

- Yaparım güzelim yaparımmm... Hem de öyle güzel yaparım kiiii

- Yaaa senden de bişey saklanmıyo hemen yakalıyosunnn

- İnşallah bu hafta sonuna kadar dönme de sen, görüşemeden gideyim ben İstanbul’a...

Haftasonu geliyorummm... Bende kalırsınnn...

- Hadi kapat güzelim kapat... Okursun artık maceralarını sayfamdan...

Dipnot: Yaparım bilirsin!

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/senin-bu-caygin-hallerin/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..