Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Senin en çok ne yakışır…!!!

Senin en çok ne yakışır…!!!
 

Alıntı...


Her gün her an senin yüzünden kendi içimde çatışmalar yaşar oldum.Öyle dolusun ki içimde sana en çok ne yakışır diye düşünüp sana sevgimi ifade eden ne söylesem,nasıl hitap etsem diye durmadan kargaşa var gönlümde.
Hep senin yüzünden bu kargaşa bana yaşattığın taşkın aşkın yüzünden…
Sen sevgilimsin ama öyle işte sevgili diye sevgili değil…Benim kalbimin tek sevdiği tek özüme işleyen o sonsuz sevginin sahibi sevgilisin…
Sen bi tanemsin ama bir tanemsin gerçekten,senden öncesi sonrası olmayan hani insanın hayatında belirlediği bir taneleri vardır ya,annesi mesela yada kardeşi felan,işte sende benim bu dünyada sevgiye,aşka dair bi tanemsin…
Sen canımsın benim,hani canın yansa ben yanıyorum,sen gülsen ben mutlu oluyorum ya işte o yüzden canımsın sen çünkü seninle bir bütün bu yürek,bu beden,bu ruh…
Sana en çok hayatımın anlamı demek yakışır belki de’’hıh! tamda bu anlatır seni…’’ diyorum bazen.Çünkü seninle anlam buldu şu karmaşık dünyam,seninle aydınlandı tüm karanlıklarım,seninle genişledi küçük dünyamın dar ufukları,seninle yeniden doğmak gibi yaşananlar,yeni bir şeyler öğrenmek,hayatı sevmeyi keşfetmek…Bu yüzdendir belki de sen benim hayatımın anlamısın demek çok yakışır sana.
Aslında en çokta aşkım demeği yakıştırıyorum sana,ben herkesin ağzında fütursuzca kullanılan bu kelimeyi sevgiliye söylenmemesi gerektiğine inanırken,şimdi en çokta sana yakıştırıyorum aşk kelimesini…Çünkü sen sevginin ne demek olduğunu keşfetmeye çalıştığım en küçük yaşlarımda dolu verdin yüreğime,sonra zaman aldı götürdü seni benden çook uzaklara,bırak beni sevmeni düşünmeyi yaşayıp yaşamadığını bile bilemezken ben,sen yine aynı tükenmez aşkın,sıcacık yüreğinle ‘’ben hiç gitmedim hep senindim…’’ diye çıkıverdin karşıma.İşte bu yüzden aşk,aşkım kelimesi en çok sana yakışıyor,seninle gerçek anlamını buluyor.
Sahi! Aşk sonsuz olan,hep heyecan duyulan,her an anımsanan,her daim usulsüz sevilen değimlidir?Evet,o yüzdendir sen aşksın,aşkımsın…
Her bir şeysin,aşktan bir parçasın,aşk sensin belki de yeryüzüne gönderilen.Bilmem yer yüzüne aşk olarak gönderilmiş olman ne kadar önem arz eder her aşk için ama şunu çok iyi biliyorum ki bana gönderilmiş aşkım olman,benim yaşama nedenim olman demek…
Sana en çok ne yakışır hala bilmiyorum.Sen meleğim,kahramanım,sevdam,aşkım,canımdan bir parça,tek varlığım,sevgilim,hayatımın anlamı,kuzumsun,her bir şeyimsin sen…
Sana en çok ne yakışır ben karar veremesem de şunun için her daim şükür ediyorum iyi ki benim karşıma çıkmış bir aşksın.Seni her şeylerden çook seviyorum yegane aşkım…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..