Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Senin erotik kahkahaların ve benim ölü ruhum...

Senin erotik kahkahaların ve benim ölü ruhum...
 

O erotik kahkahalarını atıp durma karşımda... Çünkü ben, ruhumun son selasını okumaktayım yüreğime...


O erotik, o histerik kahkahalarını atıp durma karşımda... Çünkü ben, şu ölü ruhumun son selasını okumaktayım yüreğime; bu gece...

Ne senin o erotik kahkahaların, ne bir ölüyü bile diriltebilkecek işven, dişiliğin, çare olabilir yüreğime; bu gece... Çünkü ben, bu gece, son nefesini vermekte olan yüreğimin, ruhuna fatihalar okumaktayım; sakin, huzurlu, telaşsız bir sessizlik içinde...

Çünkü bu gece ne ben benim, ne de bedenim bende... Ne ruhum, ne yüreğim oynaşabilir bu gece seninle...

Derin bir yanlızlık ve tarifsiz kederler içindeyim ben, bu gece... Ne seni, ne o dişilik ötesi nefesini hissedebilirim; ne yaparsan yapsan da...

Çünkü ben, bu gece, sevdiğim tüm kadınlarımın, resmi tören geçitini izlemekteyim; birbiri ardına patlayıveren duygularımın, havai fişekleri arasında...

Çünkü ben bu gece, yaprak hışırtılarının, ağaç fısıldaşmalarının sonsuz çığırtkanlığında, mezarlığında uyumaktayım ruhumun; sonsuza kadar sürecek, uyanmak bilmez kan uykularında; üstelik...

Ne öldürücü kadınlığın, ne çıldırtıcı çığlıkların merhem olabilir yüreğime; bu gece... Çünkü ben, bu gece, 1000 yıllık yanlızlığımın, tek dişi kalmış, ihtiyar delikanlısıyım... Haberin olsun güzelim...

Ne erotik kahkahaların, ne ateş parçası tenin, derman olabilir bu gece; yüreğimin cazırtısına... Yanık yanık kokan, sade gam ve keder yüklü can evime....

Çünkü ben, bu gece, " Ne kadınlar sevdim, onlar zaten hiç yoktular... " duygusallığını yaşamaktayım; yanlız ve bir başıma...

Ne ben, bugün bendeyim, ne ruhum, ne de bedenim kendinin farkında... Hiç boşuna uğraşma benle, bu gece... Benim cambaz, düzenbaz ve dahi erotik maymunum!... Hiç yorma istersen, o güzel ruhunu, benim için, sen de bu gece...

Çünkü ben, bu gece, şu ölü ruhumun son selasını okumaktayım yüreğime...

Not: Yazıda kullanılan görsel www.dipnot.tv adresinden alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..