Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Dr Barış Çakır Burun Akademi

http://blog.milliyet.com.tr/burunakademi

07 Eylül '14

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Senin fikrini merak ediyorum

Plastik Cerrah bir büyüğüm ile sohbet ediyoruz.

-abi sadece burun mu yapsak?
-delimisin oğlum, sen güzel meme, karın da yapıyorsun.
-burun estetiğini çok seviyorum ama
-pek mantıklı değil.
-hastalarımdan çok dinledim. Belli konularda spesifikleşen cerrah arayan çok insan var.
-sen biraz öyle yaptın aslında. Seni insanlar buruncu diye anmaya başladı.
-Yapma ya :)

          Amerika'da sadece bir iş yapan cerrahların kitap yazacak kadar birikimi oluyor. İstanbul'da kocaman bir dünya kenti oldu. Spesifikleşme İstanbul'da da mümkün gibi hatta artık gerekli diye düşünüyorum. Spesifikleşmenin kaliyeti artıracağı tartışılmaz bir gerçek. Bir teknik geliştirdim, 1.5 yılda  288 hastada kullandım deyince, meslektaşlarım daha bir kulak kabartıyorlar.

          Yılbaşında bir karar vereceğim. Seninde fikrini merak ediyorum. Sadece burun estetiği yapmak nasıl fikir? Bana bilgi@bariscakir.com dan mektup yolla lütfen. Mektubuna mutlaka dikkate alacağım ve cevap vereceğim.
Saygılar


Dr. Barış Çakır

www.bariscakir.com

 
Toplam blog
: 91
: 328
Kayıt tarihi
: 03.03.13
 
 

Plastik, Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi Uzmanıyım. Fulya Terastaki ofisimde hastalarımı kabul e..