Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

23 Eylül '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Senin hiçbir şeyin eksik değil benimse içimde derin bir boşluk var

Senin hiçbir şeyin eksik değil benimse içimde derin bir boşluk var
 

Senin hiçbir şeyin eksik değil benimse içimde derin bir boşluk var


Sen kolay mı sanıyorsun, seninle bir sohbetin içinden ayrılıp bir akşam çayından sonra ayrılacağımız durağa yürürken her adımın acısını? Sen kolay mı seviyorsun sevdiğinden ayrılıp yola tek başına devam etmenin hüznünü? Seni aradığımda seni başkalarını yanında bulmanın verdiği o karışık duyguların sancısını.

Beni ne kadar yaraladın sevgili? İçimdeki tatlı baharları soldurdun biliyor musun? Sen bütün inançlarımı yıktın. Yanıldığımı göstermekle sen kendini değil, benim içimdeki saf sevgimi yok ettin aslında. Oysa benim yüreğimde bitmek bilmeyen bir sevgi birikimi vardı, sen ölesiye bağlandığım tek insandın. Hayatımda değer verdiğim her şey bir anda nasıl mahvolduğunu sen gösterdin. Çelik halatlarla bağlandığımı sandığım kendimi bir anda nasılda pamuk iplikleriyle kendimi kandırdığımı sen gösterdin işte. Nasılda gözü kapalı yaşadığımı sen gösterdin. Ben sende değil kendi içimde boşluk yarattım sevgili. Çünkü sen hep ya benimle olmalıydın ya da hiç benimle olmamalıydın. Benim aşkımda yarımlık olmazdı zaten. Aşkta yarım gönüllerin yeri yoktur sevgili. Aşkımda parçalanma yoktu benim. Benim aşkımda aldatmanın yeri asla olamazdı. Benim yaşadığım aşk bir bütündü her zaman. Yüreğin tamamen onunla olmalıydı. Hep birlikte çıkılmaydık uzun yolculuklara. Birlikte yol almalıydık güneşli sabahlara. Yağmurlu akşamlarda hep el ele yürümeliydik çiçekli yollarda. Aşk hep iki kişilik olmalıydı. Yalan diyorsan, tüm bunlara yalan diyorsan ne söylenebilir ki. Bırak git o zaman. Bırak git ve bir daha geri dönme. Bırak git o zaman ve unutma ağzındaki o başka tadı. Senden öteye kalan yeter bana. Yeter bana sensizliğindeki hasretin verdiği özlemin. Yalan dersen unut gitsin senin için değersiz olan sevdamı.

     

Yazar: Mustafa Çifci- www.mustafacifci.com

Kaynak: Bu eser Mustafa Çifci’nin “Aşk Olmayan Evlerin Kapılarına Kilit Vurulmalı” adlı kitabından alınmıştır. Her hakkı saklıdır. Yazarın yazılı izni alınmadan kopya edilmesi, çoğaltılması, dağıtılması, özet olarak belli bir bölümün başka yerlerde yayınlanması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasası hükümlerince yasaktır

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..