Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Senin için ne haldeyim, ne çekiyorum bir görsen yarim...

Senin için ne haldeyim, ne çekiyorum bir görsen yarim...
 

TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden.


Bu benim gönlümün de birgün gülmesini istiyorum.
Bu benim gönlüme de birgün bi güneş doğsun istiyorum.

Niye bu benim gönlüme,
bi neşe ve mutluluk gelmez?
Niye gülmez ki bu gönlüm?
Niye doğmaz ki birgün bu güneş?
Bana bana.

Ama bu sıkıntılarımın tek çözümü,
senin hep benimle benim yanımda olmana bağlıdır.
Sen sevdiğimsin çünkü.
Sen melek yarim,
hayat çiçeğimsin.

Saçının bir teline kurban olurum.
Saçının bir telini şu yalan dünyaya değişmem.
Gelsen de bu hayatta seninle gezsek,
koşsak ve yaşasak yaşasak ömür boyu.
Ve zamana birlikte yolculuk etsek.
Dağlara beraber çıksak ve aşsak tüm herşeyi.

Bu canım,
yüreğim ve kalbimin sensiz bi saniye bile olamayacağını sende biliyorsun.
Senin için ne haldeyim,
ne çekiyorum bi görsen;
yarim.

........................    ..........................

Söz - Şiir : " TACETTİN SARAÇ NACO ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini, şifa veren, şifalı " TACETTİN SARAÇ NACO ' şiir, şarkı sözleri, beste ve makale - yazı, eserleri. Tüm telif hakları " TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir.

Tacettin Saraç Naco

19 Haziran 203

Türkiye / istanbul

...........................................................................

...........................................................................

twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

www.nacomusic.com

blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

tacettinsaracnaco.blogspot.com

www.facebook.com/tacettinsaracnaco      ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ...

............................................................................

" NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION ' PLAK ŞİRKETİ "

............................................................................

 

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..