Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Senin olmadığın yer "uzak" bana...

Senin olmadığın yer "uzak" bana...
 

<ı>

Sevgili'm,

 

Uzaklara gittim,

Çok uzaklara!...

Senin olmadığın yerlere....

Dağlardan,

Çıplak tepelerden,

Poyraz esintili yollardan,

Korkuluk asılmış tarlaları ardımda bırakıp boğazı geçtim..

Gelip geçen gemilerin ardında bıraktıgı köpükleri,

Sevişen, oynaşan, öpüşen sevgilileri izledim.

Ve onları kıskançlıkla izleyen "mutsuz" yalnız insanları da.


Yapayalnız geçiyordu karşıya gemiler..

Onları ne karşıya taşıyan martılar vardı,

Ne de;

Martılara simit atacak "mutlu" insanlar..

İnsanlar, başka şeylerin telaşındaydı.


Sevgilim, dedim ya...

Uzaklara gittim!

Senin "yakın" dediğin,

Bana "uzak" gelen yakınlara...

Sen bil(e)mezsin!

Seni gör(e)mediğim,

Sana dokunamadığım her yer "uzak" bana..

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..