Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '21

 
Kategori
Şiir
 

Senin Olmaya Geldim!

Geceye çok var
geldim kapına
her yer karanlık
bir kedi geçer
siyah mı siyah.
 
Beklerim kapında
gel ben buradayım
sen neredesin
senin ben, benim sen
olmaya geldim.
Paris, 24.09.2021 20h26
 
**
 
'Giden gitmiştir
gittiği gün bitmiştir.
gideni ben değil
giden beni kaybetmiştir.'
(Yılmaz Güney)
 
Sağlıcakla kalınız.
 
Ohannes
 
**
 
PS: Sayın editörlerim, bu soruyu çok sormama rağmen bir cevap vermediniz, niçin yazılarımın arasında korkunç bir boşluk bırakıyorsunuz. Mısralar mısralar olmaktan çıkıyor. Başka şiir bloglarında bu olmamasına rağmen, benim sayfamda niçin bu hatalar oluşmakta. Teşekkür ederim, cevabınız için...
 
Toplam blog
: 161
: 379
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Matbaacıyım, şu anda malülen emekliyim. Askerden önce şiir denemelerim oldu. Bazı dergi ve gençlik ..