Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

12 Eylül '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Senin olsun herşey

Senin olsun herşey
 

senin olsun herşey..


Senin olsun her şey; kendi isteklerinle, kıskanç duygularınla, yalancı sözlerinle, yersiz şüphelerinle baş başa kal sen, böylesi daha güzel. Mutsuz bir sevginin içinde içten gelmeden söylenen seni seviyorum sözcüklerinin ne anlamı var ki! Bırak söyleme, bırak yalancı sevgilerini bana gönderme.

Söylesene, verdiği sözlere sadık kalmayan, mutluluk vermeyen bir sevginin devam etmesi, doğru mu? Her gün kaygı içinde yaşamaktansa, her gece üzülüp acı çekmektense bir gece, zorda olsa güçlü bir acının ardından her şeyden kurtulmak daha güzel, değil mi? Artık unut beni, bana dair her ne varsa sende kalan, at gitsin, unut beni.

Belki sende haklısın, belki de ben eksiğim sana göre, kabul ediyorum ama sende beni anla. Yalan değil, çok sevdim seni, çok hırpalandım, çok yaralandım, çok acı çektim. Kimi zaman içim parçalandı, yalnız kaldım, içimdeki sevgimi anlatamadım.

Sende kabul et, belki de sen, sana verdiğim değeri, sana verdiğim sevgimi hak etmedin, sen de beni anlamadın, kıymet vermedin, değil mi?

www.mustafacifci.com

  

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..