Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Senin romanın

Çok güzel şiirler okudum vaktiyle. Ne yalan söyleyeyim hala okuyorum. Harika satırlar aktı kollarımın arasından ama hiç biri senin romanın kadar tat vermedi bana. Belki de hiçbiri senin romanın kadar gerçek değildi. Senin romanın sadeydi güzeldi. Şiirler ise sırf daha etkileyici olsun diye süslenmişti. Hani güzel olmasına güzeldi, ama yalandı sahteydi. Hiçbir şiirden etkilenmedin senin romanın kadar. Hiçbiri senin ki kadar ısıtmadı. Hepsi çok kısaydı. Örtemedi üstümü. Ya ayağım açıkta kaldı ya da başım. Senin romanın ise benim için dikilmişti. Ayağımda örtüldü başımda. Üstelik uzunda gelmedi. Yataktan sarkıp beni rahatsız etmedi. Bilmiyorum belki de bunların hepsi bir bahane. Senin romanını sevdim, çünkü o sendi. Ve hiçbir şiir senin gibi değildi.

 
Toplam blog
: 12
: 689
Kayıt tarihi
: 13.06.08
 
 

Trakya Üniversitesi Makina Mühendisliği öğrencisiyim. Bulgaristan doğumluyum. Bursa'da yaşıyorum. Ya..