Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Senin yüzünden !!

Senin yüzünden !!
 

Eskilerde bir şarkı vardı .

Senin yüzünden
Senin yüzünden

diye başlayıp " Bu çektiğim çile." diye devam eden bir şarkı .

Günlük yaşantımızda sanki kendi sorunlarımızın nedenini başkalarına yüklemek için kullandığımız sözcükler arasında girmiş kullanılır hale gelmiş .

Bugun bir ogrencimle konusurken konu neden bilmiyorum bu sozcugun kullanilmasina geldi . Annesi rahatsiz olan bu cocuk annesinin kendini iyi hissetmediginde "Senin yuzunden boyleyim " dedigini , bunu duymak yerine tokatlanmayi yegledigini soyledi . Goz yaslarimin akmasina engel olamadim . " Ne oldu ? diye sordu . Yanit veremedim .Ben de bazan gelisguzel bu kelimeyi kullandigimi soyleyemedim .

Anneyi taniyorum . Kendisi hekim , rahatsizligi hayati tehlikede degil ama saglikli da degil . Yas donumu vs sorunlar da bir araya gelince daha da kotu hissetti kendini bir ara calisamz hale bile gelmisti . Sanirim kendini cok kotu hissettigi anda cocugunun olumsuz davranisi karsisinda cikiverdi SENIN YUZUNDEN sozcukleri agzindan.

Benzer seyleri ben de yasadim . O nedenle onu anliyorum . Kendisi ile konustum . Cocugunun o denli uzuldugunun farkina varamamis ya da anansine soyleyememis sikintisini . Sonra konusmuslar , duygularini aciklamislar benim dersten sonra .

Kuskusuz rahatsizliklarimizin nedeni olarak baskasini gostermek HAKLI bir davranis degil .

Oylesine stres dolu bir dunyada yasiyoruz ki ister istemez bunaliyor , eger bir de sorunlarimizi paylasacagimiz kisiler yoksa nazimiz ailemize geciyor .ve istemesekte agzimizdan cikan "SENIN YUZUNDEN , SIZIN YUZUNUZDEN sozcukleri ile onlari da uzuyoruz .

Ama zararin neresinden donulurse kar diye dusunup kirici socukleri kullanamaktan kacinmak en guzeli degil mi?

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..