Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Senin Yüzünden

 
Şiir: Senin Yüzünden
 
Şiir Konusu: Sonsuz Aşk
                     
                    
                        Senin Yüzünden
İçimde açtığın kalp yarasının onulmaz izi,
Yedi, tüketti, bitirdi beni!
Hiç bilmiyorum nedendir! 
Bir anlamı yok.
Hicran yarası aşkın derinlerde kapanmaz oldu.
 
Hıçkırarak ağlayıp, attığım çığlıklar!
Kat kat merdiven oldu, büyüdü, gökyüzünde toplandılar.
Sonra kızıl gökyüzünden pıtır pıtır yağdı bir siyah yağmur. 
Gözyaşlarımı içime doğru akıttım, yığında yığın.
 
Ayaklarımın altında ıslandı boz toprak.
Çamurdan kara balçık oldu, taştan buz tuttu. 
Her yandan esen sert biçimsiz rüzgarlar.
Soğuttu ellerimi, yüreğimi feryat ettim.
 
Ne yaptın bana böyle! 
Aşkın çaresi olmayan bir sihir!
Başımın üstünde dünya ters döndü.
Zihnim yitti, benliğim tepetaklak oldu.
Feleğim şaştı ve yitirdim bendeki seni çoktan.
 
Ah vefasız, düşüncesiz dünyalar güzeli kız!
Senin izbe aşkın! 
Bana kötü Ali Cengiz oyununu etti.
Tarifi olmayan acılarıma ve rengi benzi solmuş yüzüme.
Altından top sıcak güneş, gülümsemez artık.
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..