Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Seninle...

Seninle...
 

Sahili dolaşıyorum bugün seninle
Kumsal bugün bir başka güzel
Martılar, karabataklar bir başka
Hatta kıyıda ki kediler bile...
İçime çekiyorum deniz kokusunu
Sen diye seninle beraber.

Simitçiler geçiyor uzaktan
Taze çıtır simidin kokusunda bile sen
Alıyorum bir tane sen diye,
Bir tane de denizde ki martılara.
Yiyoruz hep birlikte seninle.

Az ileride bir çay bahçesi
Küçük küçük tabureler denize karşı
Tüm taburelerde senin hayalin
Çöküyorum usulca birinin yanına
Yudumluyorum çayımı sen diye...

Ve pırıl pırıl bir gün başlıyor
Kalkıyorum, yürüyorum aydınlığa
Sen diye, seninle beraber
 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..