Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Seninle ayrılsak!!

Seninle ayrılsak!!
 

Alıntı


‘Gün gelip de ayrılsak seninle?’ dedi kız.Her zaman oturdukları o küçük parkta,birden çıkıvermişti kızın ağzından bu kelimeler.Hiç beklemediği soru üzerine şaşırmıştı genç adam.
Sorunun şaşkınlığı ile suskun bakıyordu kıza.Kız yeniledi sorusunu ve bunda şaşılacak ne var gibi bir bakış fırlatarak adama.
‘Gün gelip ayrılsak biz diyorum,ne yani hiç düşünmedin mi bu ihtimali?’
Adam sessiz sessiz bakıyordu kıza.
‘Hadi ama düşünmüşsündür ne yaparsın?...’
‘Bu ne biçim bir soru Allah aşkına ne dememi bekleyerek sordun ki bu soruyu???’
‘Hemen kızma sadece konuşuyoruz,aklıma geleni söyleyiverdim…’
‘O zaman her aklına geleni söyleme’
‘Tamam canım ne kızıyorsun…’
‘….’
‘….’
Genç adamı sinirlendirmek istemese de kız duramayıp sessizliği ilk bozan oldu ve yine aynı yönde sorular sordu adama.
‘Peki ne yaparsın?’
‘Yahu! Kapat bu saçma konuyu…’
‘Kapatacağım ama kızmadan bir cevaplasan…’
‘Sen beni terk etmeyi düşünüyorsun anlaşılan…’
‘Saçmalama tabiî ki yok öyle bir şey,ben sadece soruyorum.’
‘hıııı….’
‘Bak hayatta her şey var,belki kader ayırır bizi,hiç düşünmedin mi bu ihtimali?Belki ömrümüzün sonuna kadar birlikte olamayız?Belki şuan aşıkken görmediğin kusurlarımı aşkın küllenince görüp sen istemeyeceksin beni,ya da kader ayrı koyar bizi….???’
‘…’
‘Eee ne yapardın o zaman?’
‘Kaderime razı olup otururdum…’
‘Hiç savaşmazdın yani benim için yada üzülmezdim demek…’
‘Sen beni deli etmeye çalışıyorsun bugün galiba…’
‘Hayır sadece bir şey sordum ve cevabımı aldım…’
‘Sen olsan ne yapardın??’
‘Ne yapacağım yeni bir sevgili bulur hayatımı yaşardım’
‘Hiç üzülmezdin yani’
‘Sen bana üzüldün mü??’
‘Ben sensiz kalmanın ihtimalini bile düşünmeyi kaldıramadığım için buna hemen verilecek bir cevabım yok.Bu nereden esi verdiyse şimdi aklına…’
‘Yani üzülürsün o zaman?’
‘Evet…’
‘Acı çekersin?’
‘Tabi ki…’
‘Ne kadar acı çekersin?’
‘Bilmem sevgim kadar acıda çekerim ve seni ne çok sevdiğimi düşünürsek de çok acı çekerim’
‘Biliyor musun bende sensiz kaldığımı düşündüğüm zamanlarda boğazım düğümleniyor,nefesim daralıyor…’
‘Öyle bir şey olamayacak bizi ölüm bile ayıramayacak’
‘….’
‘Değil mi?’
‘Bu çok iddalı bir laf olmadı mı?’
‘Sen ne demek istiyorsun Allah aşkına?
‘Hiç…’
Bir süre bakıştılar ve bu konuyu daha fazla uzatmamak için sessizce oturdular.
İkisi de şimdi için için düşünüyordu gün gelip ayrılacakları günü.Ne kadar düşünmüyoruz,böyle istemeyiz,ölüm bile ayıramaz bizi deseler de gün gelip onların ayrılacağını biliyorlardı.Çünkü kız çaresi bulunamayan bir hastalık sahibiydi.
Hiç ayrılmayacaklar gibi,hiç hastalığın,ayrılığın sözünü etmemek üzere söz vermişlerdi birbirlerine bu illetin gelip kızı bulduğunu duydukları gün.Her normal aşık gibi yaşayacaklardı sevgilerini,hiç bir şey olmamış gibi.
Oysa ikisi de biliyordu ayrılık onlar için kaçınılmaz sondu...
‘Ölüm bile ayıramayacak bizi diyorsun?’
‘Evet ayırmayacak diyorum..’
‘Çocukluk ediyorsun,bu nasıl bir laf,ne demek şimdi?’
‘…’
‘Belki de bugün ilk defa bunu konuşmalıyız ne dersin?’
‘…’
‘Biz ayrılacağız sevgilim,hayatın en tatlı anlarıydı seninle yaşadığım ve ne çok isterdim bunu uzun yıllar devam ettirmeyi.Ben seni çok sevdim ve biliyorum seninde beni çok sevdiğini,ama gün gelip ayrılacağız.Keşke ayrılmaya çalıştığımız o ilk zamanlarda başarsaydık,o zaman daha az yanardı için ve ben seni böyle yarı yolda bıraktığım için daha az kahrolurdum.Sevgimiz engel oldu bize kalan en güzel zamanları en doğal haliyle yaşama isteğimiz bizi buralara getirdi.Oysa şimdi her şey daha zor olacak…’
Hiç sesini çıkarmadan buğulu gözlerle bakıyordu adam sevgilisine.Ve kız devam etti…
‘Hiç düşünmedim sensiz kalma ihtimalini diyorsun,keşke düşünseydin o zaman.Bir gün bensiz kalacaksın.O gün,şu yaşadığımız birkaç ay gibi normal bir hayatının olmasını isterim.Üzülürsün elbette ama hayat senin için devam edebilmeli.Sen ne güzel bir eş,ne tatlı bir baba olursun, bunları yaşayacağın seni çok seven birisi olmalı hayatında.Sana her şey normal olmalı.Ölüm bile ayıramaz bizi nasıl bir cümledir ki??? ‘
‘…’
Adam hiç sessizliğini bozmadı sadece uzun uzun baktı sevgilisine...
‘Üşümüşsündür,kalkalım mı artık?’ dedi adam.
‘Bana bir söz ver de gidelim…’
‘…?’
‘Hayata bensizde devam edecek kadar güçlü olacaksın…’
‘Sen olsan ne kadar başarılı olurdun?Bu soruyu kendine sor,düşün ve ondan sonra bana ‘bensizde devam edecek kadar güçlü ol’ de.İyice Türk filmi repliklerine döndü konuşmamız,bizim ilişkimiz hiçbir şey olmamış her şey normal bir seyirdeymiş gibi ilerleyen bir ilişki değimliydi ne yeri var o zaman bu sözlerin,sohbetlerin.Biz sadece aşkımıza bakalım.Ve artık serin oldu hava çenesi düşük sevdiğim hadi eve gidiyoruz…’
Kızda uzatmadı daha fazla,adam haklıydı kendini onun yerine koydu ve düşündü o olsa aynı durumda ne kadar güçlü olurdu ne kadar dayanabilirdi acısını hissetmeden…Hem her şeyin böyle olmasını kız istemişti,ayrılık ve hastalık yönetmeyecekti ilişkilerini,kalan zamanın tadını çıkaracak aşklarına doyacaklardı.
Odasına giren annesi her zamanki gibi sessiz ve kederli,resimlerine bakarken buldu onu.Söylenecek kelime bulamıyordu.Onlar için yazılmış kötü bir kaderdi,birbirlerini bu kadar çok seven ve bu kadar genç iki insan için çok acı bir kaderdi.
Kızının yanına oturdu ve onunla ağladı.Oda hastaydı bu kadar üzülmemesi gerekirdi ama sevdiği adam ondan önce gitmişti.Sorduğu soruyu düşündü kız biran ‘Ya bir gün ayrılırsak’ İşte o gün gelmişti.Delikanlı sevdiğinden herkesten sakladığı derdinin onları ölümde de ayırmayacağını bildiği için bizi ‘ölüm bile ayıramaz demişti…’

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..