Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seninle hiç bir şey yapmadım ki ben !!!

Seninle hiç bir şey yapmadım ki ben !!!
 

Seninle hiç film seyretmedim,
O en duygulu sahnede gözlerine de bakmadım hiç acaba ağlıyor musun benim gibi diye.

Seninle, seninle karşılıklı oturup şöyle uzunca bir yemek de yemedim,
Rakı kadehlerimizde buğulanırken şerefine kaldırmadım kadehimi gülümseyerek .

Seninle uzun yollara da çıkmadım...
Öyle yollar vardır hani yanındakine güvenirsin muavinlik yaparsın ya ayaklarını uzatarak arabanın camına...
Öyle uzun yollara çıkmadım seninle...

Seninle, seninle kaybolmadım hiç bir kitabın sayfalarında ,
İçine çekersin ya kokusunu sayfaların sonrada gözlerini kaldırıp bakarsın ayrı dünyalarda aynı sıcaklığı paylaşırsın ya aslında ..
Seninle hiç bir zaman göz göze gelmedim bir kitabın yaprakları üzerinden....

Seninle yorgun bir gecenin sabahında hiç uyanmadım ...
Bilmiyorum uyurken horlarmısın, yoksa yorganı olduğu gibi üstüne mi çekersin ............

Seni uzun yolların sonunda beklemedim hiç ...
Hiç bilemedim yorgunluğunda ve özleminde sana şefkat gösterebilmeyi....
Karnın aç mı? diye sorabilmeyi.....

Sana hiç yemek yapmadım ki ben !!!

Hiç sabah gazetelerinin hayhuyuna dalıp yorumda yapmadım ahkam kesmedim siyasetten sana ..........
Güzel bir kahvaltı sonrası .

Seninle hiç alıp başımı uzaklara gitmedim ...
Yada yanlızlığımı paylaşmadım seninle ............

Ya da en çok ağladığım müzikte başımı omzuna koyup delicesine ağlayamadım hiç .........

Bir barın kapanma saatinde kolun belimde hafif sarhoş adımlarla hiç yürümedim .....

Seninle hiç yürümedim ki yollarda ......

Oysa sana dair ne özlemler vardı içimde ...
Öyle ufak minicik öylesine.......

Gülümsemene takılmıştı oysaki gözlerim, gülümsemen yetmişti bana ...........
Oysa şimdi tek kalan hatırımda acı çeken kararsız bir çift göz.........

Seninle ne yaptım ben ?????????????

Öyleyse neden içimdeki bu acı ????

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..